I Izzylean Andre møte med forumet 16 Nov 2018 #21 Edith Karoline & Karl Martin, Kathinka Therese f Øyvind Ferdinand, Agny Konstanse & Dankert Pryts, Olga Kristine & Sigurd Ludvig
Edith Karoline & Karl Martin, Kathinka Therese f Øyvind Ferdinand, Agny Konstanse & Dankert Pryts, Olga Kristine & Sigurd Ludvig
Tekanna Forumet er livet Sommerfuglene 25 Nov 2018 #22 Mary Sigrid Konstanse Katrine Pauline Martha Osefine Helmer Karlof Elling Olav Johan Magnus Lorang (har funnet ut at Lorang, må være Nordnorsk omskriving av det franske Laurent )
Mary Sigrid Konstanse Katrine Pauline Martha Osefine Helmer Karlof Elling Olav Johan Magnus Lorang (har funnet ut at Lorang, må være Nordnorsk omskriving av det franske Laurent )
LitenLise Flørter med forumet Marsipanene 2019 9 Des 2018 #24 Mine oldeforeldre het Knut & Emilie, Jakob Mandius & Hanna Gjertine, Svein Ingemar & Bertha Kanutta, Anton Serinius & Gunda Johanne.
Mine oldeforeldre het Knut & Emilie, Jakob Mandius & Hanna Gjertine, Svein Ingemar & Bertha Kanutta, Anton Serinius & Gunda Johanne.
H H_7392 Glad i forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ 16 Des 2018 #26 Sigurd Andreas og Hanna, Jørgen Theodor og Johanna. De på andre siden vet jeg ikke.
Hjerteskatten Elsker forumet Julibarna 2019 16 Des 2018 #27 Jeg har to oldemødre som het Anna. Populært navn på den tiden. Videre har jeg Olav, Jens, Berte, Helleik, Henrik og Sofie.
Jeg har to oldemødre som het Anna. Populært navn på den tiden. Videre har jeg Olav, Jens, Berte, Helleik, Henrik og Sofie.
P Plonky91 Betatt av forumet Marsipanene 2019 12 Jan 2019 #28 Mine oldeforeldre het Johan, Bernhard, Nelius, Helge, Maren, Inga, Sigrun og Åsta