S
Snekka
Guest
Vet at noen bestilte seg sko fra en eller annen side i utlandet (Billo kanskje?). Noen som husker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snekka
Husker også at det begynner på A, var inne på asos.com, men det var vel ikke den........?
ORIGINAL: Sunniva snopesyk
www.amiclubwear.com [:)]
DET var det!! TAKK søta! [:)]
Fant ikke helt det jeg var ute etter der... Noen andre tips? Skal ha meg et par støvletter til jobb-bruk, dvs lav hæl, knehøye, sorte som passer til tights o.l.
ORIGINAL: Melines
Fant ikke helt det jeg var ute etter der... Noen andre tips? Skal ha meg et par støvletter til jobb-bruk, dvs lav hæl, knehøye, sorte som passer til tights o.l.
jepp, de står i skapet her[8D] var og sjekka, men merket var slitt bort[&o] men har du sjekka brandos.no?
ORIGINAL: Melines
jepp, de står i skapet her[8D] var og sjekka, men merket var slitt bort[&o] men har du sjekka brandos.no?
Takk for tipset, men har sjekka det meste av norske nettsteder hvertfall, og har saumfart Ebay, Shoe-Buy + diverse andre i utlandet også. Hvis du bruker str 38 og de har litt rynkete skaft, så kan du jo bare sende dine [8D]
Kjøpte dem i alle fall på DNA!