Hva het den nettsida med sko?

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Vet at noen bestilte seg sko fra en eller annen side i utlandet (Billo kanskje?). Noen som husker?

Åh, ett eller annet på A. Bare vent litt, så skal jeg finne ut!

Husker også at det begynner på A, var inne på asos.com, men det var vel ikke den........?

ORIGINAL: Snekka

Husker også at det begynner på A, var inne på asos.com, men det var vel ikke den........?

Nei, men de har mye fint der og [;)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

www.amiclubwear.com [:)]

DET var det!! TAKK søta! [:)]

Bare hyggelig frøken [:)]

Fant ikke helt det jeg var ute etter der... Noen andre tips? Skal ha meg et par støvletter til jobb-bruk, dvs lav hæl, knehøye, sorte som passer til tights o.l.

Fant ikke helt det jeg var ute etter der... Noen andre tips? Skal ha meg et par støvletter til jobb-bruk, dvs lav hæl, knehøye, sorte som passer til tights o.l.

jepp, de står i skapet her[8D] var og sjekka, men merket var slitt bort[&o]  men har du sjekka brandos.no?

ORIGINAL: Melines

jepp, de står i skapet her[8D] var og sjekka, men merket var slitt bort[&o]  men har du sjekka brandos.no?

Takk for tipset, men har sjekka det meste av norske nettsteder hvertfall, og har saumfart Ebay, Shoe-Buy + diverse andre i utlandet også. Hvis du bruker str 38 og de har litt rynkete skaft, så kan du jo bare sende dine [8D]

ORIGINAL: Melines

Takk for tipset, men har sjekka det meste av norske nettsteder hvertfall, og har saumfart Ebay, Shoe-Buy + diverse andre i utlandet også. Hvis du bruker str 38 og de har litt rynkete skaft, så kan du jo bare sende dine [8D]

rynkete skaft???? what??
Forresten så er det huset til beina mine Kjøpte dem i alle fall på DNA!

Mye fint der :D

Hva med shipping/Frakt er den dyr?

Back
Topp