Hva har

EmLi

Glad i forumet
der kjøpt i julegave til mannen??? sliter skikkelig her jeg nå...uff... tips tips tips[:)][:)]

Vi skulle egentlig ikke kjøpe noe til hverandre, men var og shoppet i går, og da kjøpte jeg en kopp med til verdens beste pappa.. klem lucas nicolai på[:)] Håper han blir glad

å så koselig[:)][:)]den blir han sikkert kjempeglad for[:)]

Jeh har kjøpt prafyme og sånn ute dress som er tynn, men vanntett og vindtett. Veldig kjekt å ha utover nå som vi skal være masse ute med snuppa [:)]

og 2 bukser, og 1 genser[;)]

Kjøpte klokke jeg[;)] Veldig spent på hvordan det mottas.. hehe.. han har aldri hatt klokke.. og har heller ikke ønsket seg det[:D]

ORIGINAL: lille poop

Den hadde mannen min likt å få å..hehe! Han elsker å bygge lego.
Er ikke lenge siden vi satt sammen en ferrari bil [:)]

konge[:D][:D][:D][:D] kenneth hadde jublet om han hadde fått sånn av [:D][:D]meg

Slalåmski, Windows Vista oppdateringspakke, også prøvde jeg å få tak i Guitar Hero III, men det er tomt overalt, visst[&:]
Han får få det etter jul isteden[8D]

DEN ønsker gubben seg også!!!!
Men i år har vi dårlig råd, så droppa gavene til hverandre[;)]
Han får Guinnies rekord bok, ullsokker, crocks, og dingser fra
clas olson fra ungene[:)]

ORIGINAL: Beijbi

Den hadde mannen min likt å få å..hehe! Han elsker å bygge lego.
Er ikke lenge siden vi satt sammen en ferrari bil [:)]

hehehe, han har en kranbil fra før av, så tenkte han kunne få denne også ;)
synes selv det er gøy med lego jeg[:D][:D][8D]

Ski hansker,pondus spill og pondus abbonemang(det såg veldig rart ut det ordet når eg skrev det-må være feil stavet[8D][:D])

ORIGINAL: Cathrine76

Ski hansker,pondus spill og pondus abbonemang(det såg veldig rart ut det ordet når eg skrev det-må være feil stavet[8D][:D])

abonnement [8D]

han har fått  militær brikke smykke fra gullet med navnet og fødsel datoen til gullet på med plass til flere barn (så mangen jeg vil ha[:D])

fra meg får han nikon D40 med alt uten om stativ( han bruker aldri d uansett )

tror han får masimall jul i å... liten gull klump og kjekke gaver[:D]

Min får sko, boxer som det står Superdad på, to t-skjorter og to pc-spill.. tok litt av i år [&:] hehehe..

Han får Heroes serien på dvd og 2 boxere av meg.
Så får han world of warcraft tshorte av Adrian, siden han er helt hekta på det pc-spillet [:)]

Back
Topp