Ikke i bruk
Forumet er livet
???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tjaaa..jeg som har vært mamma i snart 5 år har vært gjennom en del utfordringer men idag har vært den verste på lengre tid! Mellomste på snart 2 år klarte å slå øyebrynet i kanten av nattbordet og fikk et kutt slapp å sy, men må gå med strips i 5 dager
(Jordbær og brødskive med Nugatti som litt kveldskos )
Vis vedlegget 70799
Huff, dakar:/
Herlig hun er med sjokoladeface
Nugatti og jordbær ja takk!!!
Største utfordring som mamma til nå har definitivt vært å jobbe med forventninger til meg selv, og tålmodigheten min!
Hehe ja..sånn er det når man skal være så turbo skal ta av stripsene imårra etter bhg
Hehe Liana sa heller ikke neitakk til dette utrolig at hun klarer å søle så mye! Deler jo brødskiva i 4 deler
Håpe hun er mer forsiktig og har lært nå da...eller er det tvilsomt?
Haha, hender jeg får nugattibart selv
Haha hun var på vei opp i senga dagen etter men nå sier vi nei.. dem får ikke leke eller "sove" der uten at en av oss er til stedet men hun prøver stadig å hoppe i sofan
Hahaha den barten kler deg sikkert godt
Hehe nei man skal vel gjøre samme feil 5-6 ganger bare sånn for sikkerhets skyld haha..
Tok vekk stripsene idag, og sånn ser kuttet ut! Blitt mye bedre på de 5 dagene..men farlig nært øyet
Vis vedlegget 71533
Huff ja, det kan du si...Godt det bare var øyenbrynet tross alt, for det kunne jo godt mye verre!!
Kanskje hun får arr i øyebrynet som meg da
Hahaha har du arr der å? Er spent på hvor synlig arr det blir hos hun.. hehe
Jeg skulle ta min søster hos mimmi. Det endte med at jeg tryna i stuebordet. haha
Haha uff.. sikkert vondt! Hvor gammel var du?
Når jeg gikk i barnehage, så tryna jeg oppi en kasse med lego og slo hull gjennom underleppa.. haha.. har arr både på insiden og utsiden av munn
Vettu hva, det husker jeg faktisk ikke i farten...Selvom min mor har sagt det mange ganger...Tror jeg var rundt 6år...
Auuuaaaaa!!!:/
Haha godt vi ikke husker så mye da jeg husker ikke en dritt av hendelsen
Tålmodighet får du testet ganske grundig med årene fremover