Hva har vært din største utfordring som mamma til nå?

Tjaaa..jeg som har vært mamma i snart 5 år har vært gjennom en del utfordringer:p men idag har vært den verste på lengre tid! Mellomste på snart 2 år klarte å slå øyebrynet i kanten av nattbordet og fikk et kutt :( slapp å sy, men må gå med strips i 5 dager:p

(Jordbær og brødskive med Nugatti som litt kveldskos:p )
1406925777067.jpg
 
Auuu... takkar nydelige tuppa di Anita87

Tamara: Min største utfordring som mamma er å takle å ikke ha den tredje skatten min her
Spessielt når de to storesøskna på 6 og straks 4 elsker små babiser og smårollinger.
da det tredje svangerskapet ikke gikk bra sliter det ekstra på at det drøyer sånn ut(15.pp nå) før en 4. spire vil sitte og forhåpentlig gjøre de to eldste gulla mine til storesøsken til en levende bror eller søster.

den nest største utfordringa som mamma var da jeg var gravid med snuppa som er nr 2... å ikke orke å være mamma for eldstemann som da var 2 pga hyperemessis var forferdelig tungt til tider. Guttungen stakar lærte seg etterhvert små "triks" som fx å stå midt på stuegulvet å sende slengkyss til sin kvalme mor på soffan... rett og slett fordi jeg ikke tålte lukt av kvelsmat kunne jeg stort sett ikke gi ham nattakos... DET var kiipern det... følte meg temmelig ubrukelig!
 
Last edited:
Tjaaa..jeg som har vært mamma i snart 5 år har vært gjennom en del utfordringer:p men idag har vært den verste på lengre tid! Mellomste på snart 2 år klarte å slå øyebrynet i kanten av nattbordet og fikk et kutt :( slapp å sy, men må gå med strips i 5 dager:p

(Jordbær og brødskive med Nugatti som litt kveldskos:p )
Vis vedlegget 70799

Huff, dakar:/
Herlig hun er med sjokoladeface;):D
Nugatti og jordbær ja takk!!!:D
 
Største utfordring som mamma til nå har definitivt vært å jobbe med forventninger til meg selv, og tålmodigheten min!
 
Huff, dakar:/
Herlig hun er med sjokoladeface;):D
Nugatti og jordbær ja takk!!!:D

Hehe ja..sånn er det når man skal være så turbo:p skal ta av stripsene imårra etter bhg :)

Hehe Liana sa heller ikke neitakk til dette :p utrolig at hun klarer å søle så mye! Deler jo brødskiva i 4 deler:p
 
Største utfordring som mamma til nå har definitivt vært å jobbe med forventninger til meg selv, og tålmodigheten min!

Tålmodighet får du testet ganske grundig med årene fremover;):p
 
Hehe ja..sånn er det når man skal være så turbo:p skal ta av stripsene imårra etter bhg :)

Hehe Liana sa heller ikke neitakk til dette :p utrolig at hun klarer å søle så mye! Deler jo brødskiva i 4 deler:p

Håpe hun er mer forsiktig og har lært nå da...eller er det tvilsomt:p?

Haha, hender jeg får nugattibart selv:oops:
 
Håpe hun er mer forsiktig og har lært nå da...eller er det tvilsomt:p?

Haha, hender jeg får nugattibart selv:oops:

Haha hun var på vei opp i senga dagen etter :p men nå sier vi nei.. dem får ikke leke eller "sove" der uten at en av oss er til stedet ;) men hun prøver stadig å hoppe i sofan:confused::eek::p

Hahaha den barten kler deg sikkert godt:cool:
 
Haha hun var på vei opp i senga dagen etter :p men nå sier vi nei.. dem får ikke leke eller "sove" der uten at en av oss er til stedet ;) men hun prøver stadig å hoppe i sofan:confused::eek::p

Hahaha den barten kler deg sikkert godt:cool:

Lærer ikke nei:eek::p

Ja, jeg er hot med den;):rolleyes:
 
Lærer ikke nei:eek::p

Ja, jeg er hot med den;):rolleyes:

Hehe nei man skal vel gjøre samme feil 5-6 ganger bare sånn for sikkerhets skyld:p haha..

Tok vekk stripsene idag, og sånn ser kuttet ut! Blitt mye bedre på de 5 dagene..men farlig nært øyet:confused:
1407351606238.jpg
 
Hehe nei man skal vel gjøre samme feil 5-6 ganger bare sånn for sikkerhets skyld:p haha..

Tok vekk stripsene idag, og sånn ser kuttet ut! Blitt mye bedre på de 5 dagene..men farlig nært øyet:confused:
Vis vedlegget 71533

Huff ja, det kan du si...Godt det bare var øyenbrynet tross alt, for det kunne jo godt mye verre!!

Kanskje hun får arr i øyebrynet som meg da:p
 
Huff ja, det kan du si...Godt det bare var øyenbrynet tross alt, for det kunne jo godt mye verre!!

Kanskje hun får arr i øyebrynet som meg da:p

Hahaha har du arr der å? Er spent på hvor synlig arr det blir hos hun.. hehe
 
Jeg skulle ta min søster hos mimmi. Det endte med at jeg tryna i stuebordet. haha
 
Jeg skulle ta min søster hos mimmi. Det endte med at jeg tryna i stuebordet. haha

Haha uff.. sikkert vondt! Hvor gammel var du?

Når jeg gikk i barnehage, så tryna jeg oppi en kasse med lego og slo hull gjennom underleppa.. haha.. har arr både på insiden og utsiden av munn :p
 
Haha uff.. sikkert vondt! Hvor gammel var du?

Når jeg gikk i barnehage, så tryna jeg oppi en kasse med lego og slo hull gjennom underleppa.. haha.. har arr både på insiden og utsiden av munn :p

Vettu hva, det husker jeg faktisk ikke i farten...Selvom min mor har sagt det mange ganger...Tror jeg var rundt 6år...:p

Auuuaaaaa!!!:/
 
Vettu hva, det husker jeg faktisk ikke i farten...Selvom min mor har sagt det mange ganger...Tror jeg var rundt 6år...:p

Auuuaaaaa!!!:/

Haha godt vi ikke husker så mye da :p jeg husker ikke en dritt av hendelsen;):D
 
Tålmodighet får du testet ganske grundig med årene fremover;):p


Jepp! Jeg erindrer at det var noen spesielt utfordrende år da eldste var i 2-4 års alderen, så det blir jo gøy å oppleve igjen :p… det er fortsatt en tålmodighetsprøve til tider altså, men på en litt annen måte ;)
 
Back
Topp