Hva har skjedd?

Bølla 22.mai

Elsker forumet
For litt siden hadde jeg nedpress som fy, vondt i bekkenet foran uansett hva jeg hadde gjort og det stivnet helt til hvis jeg hadde ligget eller sittet stille en stund. I tillegg måtte jeg hele tiden tisse.
Nå: jeg kjenner ikke noe særlig til bekkenet, annet enn at det kan stivne litt enda. Det føles lettere å bevege seg, med tanke på bl. Jeg må ikke så ofte tisse...

Så nå lurer jeg- noen som har peiling på om hodet kan ha festet seg?? At dette har lettet litt på bekkenet?

fikk vite av jordmor i går at bekkenet vil stabilisere seg når babyen er kommet skikkelig ned i bekkenet og festet seg. Da vil hodet støtte bekkenet. Kan jo være det som har skjedd med deg? men vet ikke sikkert

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

For litt siden hadde jeg nedpress som fy, vondt i bekkenet foran uansett hva jeg hadde gjort og det stivnet helt til hvis jeg hadde ligget eller sittet stille en stund. I tillegg måtte jeg hele tiden tisse.
Nå: jeg kjenner ikke noe særlig til bekkenet, annet enn at det kan stivne litt enda. Det føles lettere å bevege seg, med tanke på bl. Jeg må ikke så ofte tisse...

Så nå lurer jeg- noen som har peiling på om hodet kan ha festet seg?? At dette har lettet litt på bekkenet?

hodet har festet seg til meg, men det er absolutt ikke noe bedre i bekkenet!!

høres ut som det har festet seg ja, MEN de samme plagene har jeg akuratt nå og hode er festet hmmmm

Jeg vil ikke håpe for mye på at det er festet, for da risikerer jeg å bli skuffet hos jm til torsdag, for nå kommer samboer hjem på tirsdag og jeg føler at DA kan vi føde sønnen vår!! Men jeg har sååå lyst til at han ska ha festet seg, siden han ikke lå langt unna for en og en halv uke siden!!

Skjedde det samme med meg før påske. Hadde veldige smerter noen dager (og kynnere). Så noen dager senere måtte jeg tisse mindre og bekkene "stabiliserte" seg. Og på kontorll hos JM uka etter hadde hodet festet seg. Krysser fingre for at det er det som har skjedd! ;)

Takk[:D] gleder meg masse til jm-timen uansett, for da ska pappaen få være med igjen, etter noen uker på jobb!!

Så koselig at han får blitt med da... [:)]
Her har jeg hatt barnet langt nedi bekkenet leenge, men bekken plagene blir bare verre og verre.... [&:]

Skulle ikke sagt noe vettu...haha... for igår var det igang igjen med nedpress og stikkinger nederst!! Måtte legge meg helt flat på rygg, så gav det seg endelig!! Det knøt seg skikkelig nederst i magen en goood stund, så jeg begynte å lure om det var maserier...

Back
Topp