Hva har skjedd med Oprah?

K@ro

Elsker forumet
Er han dr. Oz blitt fast medprogramleder eller?
Alle gangene jeg har sett Oprah i det siste, har han vært der også.

Synes Oprah(showet altså) har tapt seg veldig de siste åra..
Enten er doktoren der, eller en eller annen kjedelig kjendis.

[:D][:D][:D]hhe, ja han er jo elsker'n henns[&:] klart han må bli med i showet[:D]

Hørt eller lest om det at han elskern hennes da hvhertfall, og de starta vel det lege programme sammen for og opplyse folk an kropp og sunt vett[8|][:D]

ORIGINAL: Mylady

Har alltid syns det har vært kjedelig.

men dr.phil derimot, hehe

I know! Han er alltid der! Og det er så görr...er så lei av det der kroppsopplegget altså. Og når han ikke er der så har programmet en politisk vri gjerne, ta inn Al Gore og prate Klima, Alle Barack-tilhengere osv. För pleide jeg å se på det, men nå er det kjedelig.

Men må også si at av og til er Oprah kul også.[;)]

Ser ikke på Oprah jeg, kjedelig!

Her går det nemlig i Dr.Phil![:D]

Ja Oprah er gørrkjedelig[:'(]
Litt mer action i dr.phil- men begynner å bli litt booring han og..

jeg elsker dr.oz... me like....

ORIGINAL: ToveMora31

[:D][:D][:D]hhe, ja han er jo elsker'n henns[&:] klart han må bli med i showet[:D]

Hørt eller lest om det at han elskern hennes da hvhertfall, og de starta vel det lege programme sammen for og opplyse folk an kropp og sunt vett[8|][:D]

Det leste jeg en gang å...i se og hør tror jeg...for en stund siden..hehe [:D]

ORIGINAL: Malin!

Liker ikke Oprah jeg[:-]
Syns hu bare gjentar seg selv, spesielt dersom hun kanskje skulle komme med en setning hun syns er litt smart. Da kan du banne på at hun sier den to ganger.
Og hvsi noen andre sier noe lurt så gjentar hun det og hun sier det på en måte som om at det var akkurat det hun og tenkte/mente.

Dessuten avbryter hun folk hele tiden[:-]

helt enig!

Back
Topp