Hva har jeg?

Nathalie_91

Glad i forumet
Har å fryktelig vondt i høyre siden på ryggen bak. Litt over korsryggen.. Begynner også å kjenne litt foran tvers over ryggsmertene.. Dette begynner å bli så ufattelig vondt at jeg er kvalm og føler for å spy av smerter...

Høres jo ut som bekkenløsning?

syns det kan høres ut som nyrebekkenbetennelse, men vet ikke sikkert, du får kontakte legevakten, kan jo være bekkensmerte også, men skal vel ikke være så vondt at du spyr da? gjør det vondt å bevege seg eller lindrer det? får du frostrier eller feber er det viktig uansett å la seg undersøke av lege

Var på legevakten i går, og legen måtte ut i bilen og undersøke meg.. Jeg kom meg rett og slett ikke ut av bilen.. Gråt som en baby også.. Var temmelig flau..
Hun trodde det var nyrestein.. Så ble sjekket for alt. Men heldigvis ikke!! Takk og lov! Det ble kommer frem til to ting: en hovedmuskel i sideryggen var blitt strekt, noen som er like vondt som nyrestein, men man slipper å få ut steinen (Puh..) og bekkenløsning.. Alt på en gang her. Jippi!
Så fikk paralgin forte på dette og håper jeg får sove litt fremover :)

Sniker fra Juli. Synes dette høres ut som Hydronefrose. Noe jeg hadde i mitt første sv.skap.

Back
Topp