Hva har jeg glemt??

gakka

Forumet er livet
På mandag er det barnehagestart.

Nå har jeg vasket de nye matboksene deres. Satt fram ryggsekkene som de fikk til bursdagen sin. Funnet fram tåteflasker som de skal ha i barnehagen.
Merket en hel haug med ytter-og inne-klær med navnelapper. Må visst bare bestille flere med en gang[8|]
Begynt å ta frem kles-skift som de skal ha med i barnehagen.
Funnet frem en pakke bleier de skal ha med.  Pakket også ned noen sutter.

Føler at jeg har glemt noe men vet ikke hva.[:@]

synes det ser ut som om du har kontroll på situasjonen jeg... kommer ikke på noe spesielt som mangler

Jeg har merket smokkesnora jeg, og så har jeg en ekstrasmokk liggende i hylla hennes, og der har jeg skrevet Johanna med sprittusj

må man ha med ting å drikke og spise fra? kopper og tallerkner?
jeg skal stryke i flere navnelapper nå. tok en del forrige uke, men har et fjell igjen.

Vet at på vår sjekkliste så står det Solkrem, zinksalve. Vet ikke hvor aktuellt det er med solkrem nå da, men zinksalve skal vi ta med i barnehagen! I tillegg til A-creme. Hva med innesko?

ORIGINAL: millesmamma

Det ser ut for at du har stålkontroll[;)] 
Merker du suttene på noen vis?

Setter på klistremerke med navnet på.

i stedet for å skrive på navnet på smokken med sprit-tusj, kan man jo også kjøpe navnesmokker. f.eks på navnesutten.dk eller mambaby.com. Vi kjøpte smokke og smokkesnor (navn på begge) på mambaby. fikk da 2 smokkesnorer og 6 smokker. :)  og nå som barna har fått tenner, sliter de jo ut flere smokker å...(ikke minst forsvinner de, så aktive som barna i denne alderen er.)

Innesko og våtservietter :)

Du kan høre med barnehagen tror jeg - ser at folk skal ha med seg forskjellig så... Vi skal ikke ha med våtservietter og sånt, ikke smekker eller noe til spisingen heller (annet enn matpakke om de ikke har fått frokost før de kommer). Zinksalve fikk vi bare beskjed om å ta med dersom barnet er plaget med sår stump. 

Back
Topp