Hva har jeg gjort?? (PC-hjelp behøves)

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Skriften i msn er klikko, på messenger generelt. Finnes ikke æ, ø, å ellers er alle andre tegna helt loco!

Er jo ikke sånn ellers, kun på msn... hva har jeg gjort???
Jævlig irriterende faktisk![:@]

Har du byttet skrifttype? Hva kommer det når du skriver æøå? Firkanter eller tegn?

Engelsk tastatur altså.. Hmm. Sikker på at det bare er der? Dobbeltsjekk at det står norsk tastatur i kontrollpanel -> språk (husker ikke nøyaktig, men du finner det tror jeg (jeg sitter på en mac nå))

Er det noen språkinnstillinger i messenger?

Ja det er kun der... skjønner ikke[&o] Finner ikke noen språkinnstillinger desverre...

Får se om det hjelper å skru av maskina da kanskje.

ORIGINAL: Pogo

Engelsk tastatur altså.. Hmm. Sikker på at det bare er der? Dobbeltsjekk at det står norsk tastatur i kontrollpanel -> språk (husker ikke nøyaktig, men du finner det tror jeg (jeg sitter på en mac nå))

Er det ikke sånn at det står nederst i hjørnet hvilket språk som er på hvilket program?
Altså, er hun inne på msn står det gjerne "EN" nede på den XP/Vista-linjamenyen. Går hun da over på internett bytter det til "NO"?

ORIGINAL: lnie

Er det ikke sånn at det står nederst i hjørnet hvilket språk som er på hvilket program?
Altså, er hun inne på msn står det gjerne "EN" nede på den XP/Vista-linjamenyen. Går hun da over på internett bytter det til "NO"?

Mulig, men tror ikke det er sånn for alle program. Vi får se når hun har slått på maskinen igjen. Starte på nytt er jo et fint triks uansett.

Vet du hva lnie??? Du er et geniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Thænk ju veeeeeeeeeeeeeeery møtsj!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Var sånn da jeg hadde XP og Vista. SKjedde hele tiden i tillegg. [8D]

Var sånn da jeg hadde XP og Vista. SKjedde hele tiden i tillegg. [8D]

Fantastisk![:D]

På jobb bytter den til japansk i tide og utide. Så når folk ser opp på skjermen etter å ha skrevet en lang setning står det bare masse japansk svada der [8D]

På jobb bytter den til japansk i tide og utide. Så når folk ser opp på skjermen etter å ha skrevet en lang setning står det bare masse japansk svada der [8D]

Hoho[:D]

Back
Topp