Hva har jeg egentlig gjort? Gravid og tar sjansen?

Synes du gjor en kjempeflott gjerning! Tror mange av de som kommer til Norge kan føle vi er litt kalde, siden vi har en litt annen kultur! Så tror nok han ble meget takknemmelig og vil nok huske det for dette :)

Syns det var fint gjort, men skjønner så klart at det "føles litt rart". Vi nordmenn er generelt for dårlige på å være hyggelige mot hverandre - enten det er å si hei, hjelpe hverandre med småting i hverdagen eller bare være mer åpne for "ukjente" mennesker.

Angående overskriften og det å være gravid og ta en sjangse på den måten. Vi kan ikke tenke slik :) det du gjorde var en kjempeflott ting for et medmenneske :)
Men skal innrømme at jeg kjenner igjen tanken.
I begynnelsen av andre trimester kom jeg over en bil som hang utfor et stup her jeg bor. Inni bilen var det to små barn. Kastet fra meg tanken om min og mageboerens sikkerhet og kastet meg ut av min egen bil for å trekke ut disse barna fra bilen.
Da det ble lyst ute såg vi hvor nærme jeg faktisk var å gå utfor stupet med både bil og unger og alt. Da slo tanken meg om hva jeg faktisk hadde sjangset på ganske hardt inn.

Poenget er at selv om den følelsen gjerne kom i etterkant så velg heller å vær stolt av deg selv for det du gjorde for det var en ufattelig fin ting ❤️

Hadde en periode når jeg bodde i utlandet hvor jeg ofte kjørte folk hjem - skal sies at det var en øy med mye ups & downs, og satte pris på de gangene jeg selv ble kjørt hjem :)

Men ja, er gjerne litt senere man tenker på hva som kunne ha skjedd ^^

Back
Topp