L Lucas~sin~mamma Elsker forumet 10 Jul 2008 #1 på deg AKKURAT NÅ ??? [:D] Jeg har på meg en lyse brun tights og en mørke brun singlett med en grønn t-sjorte over !!
på deg AKKURAT NÅ ??? [:D] Jeg har på meg en lyse brun tights og en mørke brun singlett med en grønn t-sjorte over !!
L Lucas~sin~mamma Elsker forumet 10 Jul 2008 #2 ORIGINAL: RosaDiamanter Du er sikkert fin..:)) Jeg har en millitær grønn capribukse på og en svart singlett...Og truse... (er ikke såååå fin idag,holdt på i beddet i hele dag) Det har jo forsåvidt jeg også på meg, OG bh da [;)] Og .. du er sikkert fin du også, til tross for at du har holdt på i beddet i hele dag [:)]
ORIGINAL: RosaDiamanter Du er sikkert fin..:)) Jeg har en millitær grønn capribukse på og en svart singlett...Og truse... (er ikke såååå fin idag,holdt på i beddet i hele dag) Det har jo forsåvidt jeg også på meg, OG bh da [;)] Og .. du er sikkert fin du også, til tross for at du har holdt på i beddet i hele dag [:)]
A a.m.sinmamma Elsker forumet 10 Jul 2008 #3 svart skikkelig slaske joggebukse,rosa tskjorte,truse og bh!
~Piamia~ Glad i forumet 10 Jul 2008 #4 Jeg har akkuratt kommet fra trening, så har på meg svart treningbukse og en hvit singlett en rosa å en svart sokk og treningsbh å string... heh...
Jeg har akkuratt kommet fra trening, så har på meg svart treningbukse og en hvit singlett en rosa å en svart sokk og treningsbh å string... heh...