Hva har du...

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
....på veggene. Vi holder på å pusse opp stue, gang og soverommet vårt. Men jeg har null peiling på interiør :(

Vi har bilder eller linker :D

Ikke så lenge siden vi flyttet inn så foreløpig har vi fått opp ett maleri på lerret, og brudebilder :)

et kjempe stort bilde av batman & the joker, mannen fikk det til jul å det er kjempe kult! (ja vi er batman fans begge to, han fikk det av meg ;) ) ellers har vi noen bilder vi kjøpte i thailand & familie bilder. ingen bestemt stil eller noe såndt over det enda.

Bryllups bilder og bilder av barna :) og et IKEA bilde av svart hvitt blomster. Er nok for vår del :)

Her er det egentlig bare tull :-P

Er ingen stil over stua vår :-P

Skal male til sommeren, så da må vi få litt orden etter det.

Vi har et bilde som oldemoren til ungene har malt, et bilde fra skeidar, og tre hyller som vi har noe pynt på; ei plante og ei lampe, og noen bilder som ungene har laget i bhg, og en cd-spiller på ene hylla.
Har også familiebilder på ene veggen.

I stua har jeg en liten bildevegg med familiebilder, babybilder av storesøster, ett babybilde av meg, og et digert lerret lagd av mannen og storesøster da hun var 1 eller 2 år som jeg fikk i kombinert Valentines og morsdagsgave.

Har nyfødtbilde av babyen på lerret, to store blyanttegninger av hunderasene våre. Dekorativ veggklokke fra ebay. Og sambo har hengt opp et rart fotografi tatt av en bekjent av seg. Jeg kommer til å "miste" det en dag.

To store bilder av barna, en multiramme med familiebilder, en klokke malt på vinylplate av en lokal kunstner, et stort bilde av Audrey Hepburnn trykt på lerret og en bildehylle med lysestaker og figurer.

I gangen er det ikke noe veggplass.
På soverommet har jeg en hylle over sengen med et bilde i tykk ramme stående oppå + en plante og en oppbevaringsboks. På motsatt vegg er et avlangt (horisontalt) nakenbilde av meg i sort/hvitt liggende som gravid.
I stua har vi lett leeeenge etter er bilde over sofaen som er stort nok. Kommet fram til at vi skal bestille et fra en maler - bestemme farger og størrelse (ikke noe motiv). Trenger noe på den andre stueveggen også, men har ikke byttet ut kjøpmannsdisken som står der så må vente til vi får et nytt møbel der for å se hva som passer. Kanskje familiebilde og noe mer...
I tv-stua har vi en stor klokke, en stor tv, to lerret med bilder av barna. Må ha noe mer her også.

Har noen hyller med bøker og mannen har noen dataspill der, vi har også en hylle hvor mannen har noen samurai-sverd og blomster, har også noen små hyllet med smånips og flere blomster. Har et bilde fra black design, som ser ut til å være makt av barn og et bilde makt av ungen til min beste venninne <3

Jeg har en veldig hummer og kanari smak, gardinene mine henger det de hang da jeg flytta inn og ble hengt opp pga en lissom skal ha gardiner :-P

Mannen er glad i å ha masse stæsj og pynt og støvsamlere, jeg hater å ha mye rundt meg, men tolererer det pga det er tydeligvis viktig for han, av en eller annen grunn, jeg liker å ha ting med en nytteverdi, han har bare mye... rart :-P

Back
Topp