Hva har du unnet deg i dag?

I går ble det hjemmelaget lasagne (med salat, da :D), cola, sjokkis og potetgull. :D
Godt det ikke er lørdag så ofte. :p

Alt for mye drittmat.. Og sliter med å få i meg nok ordentlig mat. Skjerpings videre nå som jeg ikke kaster opp, bare er kvalm!

Polarbrød med nugatti [emoji173]️ Merkelig at nugatti og sjokoladedonuts er så godt, men vanlig sjokolade orker jeg ikke tanken på [emoji15]

Alt for mye drittmat.. Og sliter med å få i meg nok ordentlig mat. Skjerpings videre nå som jeg ikke kaster opp, bare er kvalm!
Samme her... vanlig middag og brødmat har jeg nesten stygga på...

Gul gele med vaniljesaus:) Hater gele, men pga hyperemesisen prøver jeg alt jeg kan for å få i meg noe som helst...

I dag har jeg lagd meg smoothie. :) Må innrømme at jeg unner meg selv alt jeg vil ha nå, bare for å få i meg ting, men interessenivået for mat og drikke er rekordlavt.

Sengen, rett og slett

Sjokolade [emoji85]

Vi var ute på ærend idag, da mannen foreslo å svippe innom ikea så jeg kunne få mine sårt etterlengtede sjokoladedonuts [emoji39] Made my day
For en omtenksom sambo du har! :)

I dag har jeg unnet meg fri fra skolearbeid. :D Lå på sofaen hele formiddagen og strikket og trykka på telefonen. Godt. Men får hodepine av å ligge for mye..:schocked028

Minibaguett med nugatti, nam! Og den daglige saftisen.

Back
Topp