Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kosa meg med rista brød og eggerøre Er heldigvis ikke så kvalm enda, men kjenner noen svake bølger innimellom. Sist kom kvalmen som et skudd på 6+2, som lyn fra blå himmel. Så prøver å nyyyte å ikke være kvalm akkurat nå.
Absolutt INGENTING frister.. Eier ikke matlyst.. Så lagde meg bare en omelett til lunsj jeg har spist litt av her og der og en smoothie. Men blir en pizza til middag nå da
Spiste wraps med isbergmix, ost og skinke til lunsj, pasta og karbonadedeig til middag. Og nå venter jeg på at de nystekte brødene skal bli kalde nok til å skjære i. Må jo prøvesmake.
En halvhalv big bite, og gulerøtter.... er så sulten, men når kvalmen er oppi halsen er det vanskelig å spise noe Blir liksom kvalm av å bare gå på kjøkkenet
Foreløpig en porsjon cottage cheese (og flirer av at min søster kaller det «mummikjøttdeig»), granola og blåbær. Har med en hjemmelaget kylling satay wrap til lunsj.
3 brødskiver (ost og skinke, og leverpostei), og en jordbær/bringebærsmoothie. Litt "sjøsyk" etter kjøreturen til flyplassen, så var godt med noe friskt.
Cottage cheese til frokost og wrap til lunsj. Skal ha lettsalta torsk til middag. Frister ikke veldig, men den må spises i dag. Kjørte i meg en neve smash og litt eldorado kokesjokolade (så sykt god)…