Hva har du spist i dag

Kosa meg med rista brød og eggerøre :happy: Er heldigvis ikke så kvalm enda, men kjenner noen svake bølger innimellom. Sist kom kvalmen som et skudd på 6+2, som lyn fra blå himmel. Så prøver å nyyyte å ikke være kvalm akkurat nå.
 
To knekkebrød med egg og kaviar, og en banan. Straks lunsj nå, og bra er det for jeg er utsulta!
 
Heldigvis ikke kvalm i dag, så jeg har kosa meg med rundstykke og kokt egg :joyful:
 
To knekkebrød med ost og skinke til frokost, og en softis til lunsj- hahaha
 
Absolutt INGENTING frister.. Eier ikke matlyst.. Så lagde meg bare en omelett til lunsj jeg har spist litt av her og der og en smoothie. Men blir en pizza til middag nå da
 
Pan au chocolat, en boks(!) druer, pizza til lunsj…burger til middag. Og en is.
 
Spiste wraps med isbergmix, ost og skinke til lunsj, pasta og karbonadedeig til middag. Og nå venter jeg på at de nystekte brødene skal bli kalde nok til å skjære i. Må jo prøvesmake. :hilarious:
 
En halvhalv big bite, og gulerøtter.... er så sulten, men når kvalmen er oppi halsen er det vanskelig å spise noe :banghead: Blir liksom kvalm av å bare gå på kjøkkenet laughing6
 
Foreløpig en porsjon cottage cheese (og flirer av at min søster kaller det «mummikjøttdeig»), granola og blåbær. Har med en hjemmelaget kylling satay wrap til lunsj.
 
Pastasalat, ostesmørbrød og yoghurt. Noen med middags idé? Jeg er så lei alt
 
3 brødskiver (ost og skinke, og leverpostei), og en jordbær/bringebærsmoothie. Litt "sjøsyk" etter kjøreturen til flyplassen, så var godt med noe friskt.
 
Cottage cheese til frokost og wrap til lunsj. Skal ha lettsalta torsk til middag. Frister ikke veldig, men den må spises i dag. Kjørte i meg en neve smash og litt eldorado kokesjokolade (så sykt god)…
 
To grove brødskiver til frokost med ost og skinke, fruktsalat til lunsj og så blir det kyllingtaco til middag :dance018
 
Klarte bare fisken til middag- ikke potetene. Men fisken er viktigst da… og gulrøtter og grønne bønner, nam!
 
Back
Topp