Hva har du spist i dag?

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Frokosten min i dag ble faktisk noen biter toffeffee (sjokoladen :p ).. I dag er en sånn møkkadag, og det var det absolutt eneste jeg ville ha i stad..

2 knekkebrød med salami og en halv brokkoli til frokost:) Mens jeg skriver sitter jeg og slafser i meg brownie og is!

Ingenting ... En noisy blir drukket og hatt den siden morgen. Orker ikke noe annet ... Prøve meg på lasagne etterpå

Kl 07 1 knekkebrød med kvitost
Kl 09 proteinshake
Kl 10 1 knekkebrød med kvitost
Litt ritz kjeks når eg blei uggen
Kl 13 kylling sandwich på Peppes
Kl 15 1 knekkebrød med kvitost

Blir kjapt uggen så må ha ofte inntak. Spent på kos det går med 14 timer på jobb i morgen med bølger og matos ;-)

Synes vi er mange som spiser leverpostei, og da får vi jo i oss mye bra jern :) Tommel opp!

Kan anbefale den grove ovnsbakte fra Folkets favoritter (Kiwi), så god!

Her går det i polarbrød med dansk sjokoladepålegg, knekkebrød med smør og Marie kjeks! Hadde akkurat grøt til middag, spiste for mye! Haha...

Spiste litt kylling, tomat og goacamole til middag, nå knasker jeg på salt potetgull...

Kveldsmaten blei et knekkebrød med norvegia og to stekte egg. Super happy for at jeg fikk det i meg!

I dag har det vært rugsprø uten pålegg. Gleder meg til kvalmen forsvinner...

Nå har jeg og begynt å bli kvalm, og da vet jeg at junkfooden blir en dille. :(
I dag har jeg spist:
-Havregrøt
-2 brødskiver med honning
-en neve saltstenger
-1 stekt røkt kjøttpølse med spaghetti

Siste var en desperat måte å bli kvitt sulten. Jeg kjenner at brødskiver ikke frister så mye da. Vil helst ha noe fett og salt. Lover ikke godt for vekten, men vet at det pleier å roe seg når kvalmen blir borte rundt uke 12.

I dag forsov gutta seg, så når jeg kom fra nattevakt var det bare å hive på ungen klær og kjøre til skolen.
Blei stopp på Statoil for en wienerpølse på veien, haha
Han blei superhappy, men ikke magen min, vært kvalm som et uvær siden..
Mer har jeg ikke fått i meg..

Back
Topp