Hva har du spist i dag?

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Måltider.. Hvordan er en typisk dag nå? :)

Frokost: to brødskiver med ost og klementin
Lunsj: frokostbl og litt youghurt
Middag: pasta (aleine hjemme og hater å lage middag til en)
Kvelds: et par knekkebrød med ost

Mellommåltider klementiner i lange baner :-P

Alt for mye! B-) har baket i dag, så har snoket mye i kakeboksene ;-) spiser normalt sett ikke mye usunt, men mer mat enn normalt.

Frokost: 1 brødskive
Lunch: halv sjokolade og pepsi max
Middag: nachos
Kvelds: 2 brødskiver

...ingenting frister, så presser maten ned i grunn :-(

Sliter med å få i meg mat, null matlyst så spiser fordi jeg må. I går spiste jeg en smoothie +to pizzastykker + litt frukt, men da hadde jeg fri og sov en del. I dag blir det vel to rundstykker + middag + en smoothie til kvelds.

Kroppen min har ønsket seg mye mat i det siste. Føler at jeg aldri blir mett, og småspiser konstant!
Fikk vite av jordmor i går at jeg hadde tomme jernlager, så kanskje det er derfor :)

Jeg spiser nok alt for lite... Sover mye på formiddagen så blir sjeldent lunsj...

Frokost: brødskive eller spesial K
Lunsj: sjeldent... Men oftes brødskive, middagsrester eller frukt
Middag: som oftes enkle middager siden jeg har så lite energi
Kvelds: brødskive, grillost og spekemat eller nudler

Føler jeg spiser mye for tiden, konstant småsulten. Har med meg seks brødskiver på jobb til frokost og lunsj. Disse går med + i alle en mandarin og er da skrubbsulten på vei hjem. Så blir det middag når jeg kommer hjem (normal porsjon av det vi lager), et par knekkebrød til kvelds, evt. frokostblanding. Men så blir det alltid litt snoking i kakebokser eller i skap..!

Mye drit :(
Brødskiver med nugatti, syltetøy og prim, sjokolade som mellommåltid/akutt behov for magefyll, Grandiosa eller hvitløksbaguette til kvelds... Drikker melk og julebrus...

Nå fortærer jeg safranboller og oboy. :P Vi har nettopp vært ute og funnet juletre i marka, så jeg er helt utslitt! Så da blir det noe enkelt...

Idag: Grønn te og nøtter pga. er kvalmen idag :(
Vanligvis: Sitronvann, skive med makrell i tomat. Eller speilegg
Middag: Typen lager alltid hjemmelaget og vaiert måltid med mye grønnsaker og fisk (for jeg liker ikke kjøtt)
Snacs: Mandariner! og popcorn nam...nøtteblanding og julebrus. Sjokolade er veldig opp og ned ,nå ned.
Idag har jeg av en eller annen grunn veldig lyst på banan og ferskner ......

Oi: Glemte den viktigste matdilla. En ny iskrem fra diplomis..Inspira tror jeg det heter. Sinnsykt god bringebær sorbet aktig smak, med sjokoladebiter der det er bringevær INNI bitene også ....WOW. Den skal med på sykehuset vær du sikker. :)

Frokost: To brødskiver, en med egg og kaviar, og en med jarlsbergost og paprika.
Lunsj: Salat fra salatbaren på jobb, og gjerne en dagens suppe
Litt frukt innimellom på jobb, og en sjokoladebit her og der. Ligger så mye godis og slenger i jula...
Middag: Kjøtt eller fisk med grønnsaker
Ikke alltid jeg orker kveldsmat.

Oi: Glemte den viktigste matdilla. En ny iskrem fra diplomis..Inspira tror jeg det heter. Sinnsykt god bringebær sorbet aktig smak, med sjokoladebiter der det er bringevær INNI bitene også ....WOW. Den skal med på sykehuset vær du sikker. :)
Ooooooo :D

Back
Topp