Hva har du opplevd?

Jeg har vært veldig heldig og ikke opplevet noe av det, kun 2 lette bilkrasj uten personskader og ett innbruddsforsøk.
"bank i bordet"

Forsøk på voldtekt om det kan kalles det..

En gammel mann klådde på meg når jeg var 10år satt på samme benk, han tok meg på puppene og prøvde å ta meg nedentil [&:][X(]
Han sa jeg kunne bli med på hytta med engang uten å si noe til mammaen min..
Han fortalte at han hadde hatt med seg flere andre jenter på den hytta, blir så forbanna av å tenke på det!

Har selv opplevd innbrudd i hjemmet og alvorlig bilulykke med personskader.
Har også hatt innbrudd i bilen.

ORIGINAL: ~Mirabell~

jeg får skikkelig vondt i meg av å se hva enkelte av dere har opplevd. Selv har jeg ikke opplevd noe, men min største skrekk er voldtekt, og gjengvoldtekt enda verre[:(] Jeg blir fysisk dårlig av å lese om det, samt høre om det. Jeg klarer ikke å se på filmer hvor voldtekt skjer engang. Jeg blir helt fra meg[:(]
Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg håper overgriperne fikk straff og at dere har kommet dere gjennom det på et vis. Jeg har alltid beundret mennesker som kommer seg gjennom slikt. Dere er sterke!

man har væl strængt talt ingen valg, livet må gå vidre
bruka å sei; d som ikje dræp en jør en stærkare

Ble utsatt for incest som liten. Å nå har jeg kreft, men er på bedringens vei og føler meg heldig[:D]

Blind vold nyttårsaften 2000[&o][&o]heldig som sitter her idag[&o]

Ble slått ned av en godt voksen mann en gang for noen år siden. Helt uprovosert.
Slapp unna med en saftig blåveis da.

Leversykdom, autoimmunsykdom, ble erklært frisk da jeg var 6 da [:)]

Har hatt en veldig alvorlig diagnose

Back
Topp