Hva har du opplevd?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Har du opplevd at noe av dette har hendt med deg?

Dette er jo for meg ting man bare hører om som har skjedd med andre, så tenkte jeg bare skulle ha en rask avstemning for å se hvor mange "de andre" er her inne iallefall.

Jeg må bare si at jeg annser meg selv som ekstremt heldig som ikke har opplevd noe av det over!

blind vold og kreft....

Ingen av de nevnte.. men ble knivranet da jeg stod alene på jobb [X(]

utsatt for blinde vold.. og voldteksforsøk av ein bekjent, men det va jo ikkje ett alternativ då. Stod jo bare av fremmed..

Blind vold (dratt av hijaben og sparket i kneet), og voldtektsforsøk (i kø på discotek, på 18-års dagen min, heldigvis var jeg edru, så jeg forsto hva som skjedde før det gikk for langt, var en idiot fra bygda hehe)

blind vold i syden.

Bodde i USA da Katherina orkanen herjet, den suste fordi der jeg bodde så vi var spenna inne på jobben og hadde ikke lov å bevege oss ut.

ORIGINAL: Niiiitah87

utsatt for blinde vold.. og voldteksforsøk av ein bekjent, men det va jo ikkje ett alternativ då. Stod jo bare av fremmed..

Gjorde det med vilje, bare for å se hvordan raten var på akkorat det.
Det er så klart akkorat like alvorlig, kanskje værre for den som opplever det, så det er ikke at jeg undervurderer det.

ORIGINAL: WZ

Bodde i USA da Katherina orkanen herjet, den suste fordi der jeg bodde så vi var spenna inne på jobben og hadde ikke lov å bevege oss ut.

Herregud, det må ha vært skummelt!

ORIGINAL: toneany

Det er så klart akkorat like alvorlig, kanskje værre for den som opplever det, så det er ikke at jeg undervurderer det.

koffor ikkje ta me raten den andre veien og i same slengen?..

Jeg har heldigvis bare opplevd å få bilen stjålet,  av det som står her da.. 

ORIGINAL: toneany

koffor ikkje ta me raten den andre veien og i same slengen?..

Det bare ble sånn. Beklager om du syns det var teit.

jeg får skikkelig vondt i meg av å se hva enkelte av dere har opplevd. Selv har jeg ikke opplevd noe, men min største skrekk er voldtekt, og gjengvoldtekt enda verre[:(] Jeg blir fysisk dårlig av å lese om det, samt høre om det. Jeg klarer ikke å se på filmer hvor voldtekt skjer engang. Jeg blir helt fra meg[:(]
Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg håper overgriperne fikk straff og at dere har kommet dere gjennom det på et vis. Jeg har alltid beundret mennesker som kommer seg gjennom slikt. Dere er sterke!

Blind vold

Knepper hendene og priser meg lykkelig for at jeg IKKE har opplevd noen av punktene, og sender opp ei lita bønn om at jeg aldri kommer til å oppleve det..

Bilen ble stjålet..

MEN; dagen etter fant min daværende kjæreste den igjen i gata nedafor der den vanligvis sto parkert![&:] Bare noen småpenger som var borte.

Har forresten hatt innbrudd i huset der eg bodde før og.
Blei frastjåle videokamera, digitalkamera osv.. men det versta som blei stjåle va jo at filmene fra då sønnen min va baby låg oppi veskå samen me videokamerat de tok. Det fekk eg jo aldri tebage på någen forsikring[:(]

Innbrudd i barndomshjemmet mitt da vi var på ferie på midten av nittitallet...Min pappa hadde tannlegepraksis ved siden av og den ble også helt rasert...Surt og bittert!
Likevel, god helse kan aldri erstattes og jeg er så heldig at jeg og mine nærmeste er friske og livslystne!

Back
Topp