Hva har du mest lyst på nå?



sydama skrev:
røyk....  



uff da,jeg røkte før,men nå kan jeg ikke klare lukta når røkere går forbi eigang.

Men det er vondt å være sugen på røyk ja,husker det.
 


sydama skrev:
røyk....  



uff da,jeg røkte før,men nå kan jeg ikke klare lukta når røkere går forbi eigang.

Men det er vondt å være sugen på røyk ja,husker det.
 
har veldig lyst på noe,men vet ikke hva! :p
 
Mmmm... Jeg vil ha smuldre eplekake, eller den nye melkesjokolade-sjokoladepuddingen! Er så fysen,men har ikke så mye som en sukkeret i huset:( kanskje like greit,hehe!
 
Haha, pga dette måtte jeg løpe på butikken for å kjøpe meg litt smågodt! :-D ble for fristende å begynne å skrive om det! Var godt da :-D
 
hmmmm. ingenting! er grisekvalm!!!!
 
vaniljesaus faktisk, hehe... Spiste jordbær m vaniljesaus tidligere, og kjenner at jeg lengter etter mer vaniljesaus....:P
 
Haha ...legger merke til at alle har lyst på ting å spise/drikke..ingenting annet :)

Tullehøna: God bedring stakkars ,klem.
 
En snus, sjokolademousse, plain cheese fra mc donalds, og at timene frem til legetime og ultralyd i morgen går FORT :p
 
ååååå!! nå fikk jeg lyst på sjokolademousseis!!!!!
 
Jeg har mest lyst på en klem og litt cuddle :) Noen å sove ved siden av natta som kan fortelle meg at alt ordner seg.

Wow jeg høres tragisk trist ut..
 


Bebi86 skrev:
Jeg har mest lyst på en klem og litt cuddle :) Noen å sove ved siden av natta som kan fortelle meg at alt ordner seg.

Wow jeg høres tragisk trist ut..


Sender deg en klem,og vet du hva?alt ordner seg :)
 


Within skrev:


Bebi86 skrev:
Jeg har mest lyst på en klem og litt cuddle :) Noen å sove ved siden av natta som kan fortelle meg at alt ordner seg.

Wow jeg høres tragisk trist ut..


Sender deg en klem,og vet du hva?alt ordner seg :)

Signerer Within på denne, og sender deg en klem jeg og :-))
 


TulleHøna skrev:
ååååå!! nå fikk jeg lyst på sjokolademousseis!!!!!


Er det noe som heter det?!?! oh my GOD, det må jeg få taki!!! 
 
Back
Topp