Hva har du lyst på?

Må ha rundstykke med kaviar HVER morgen (har aldri vært noe glad i kaviar). Måtte ha lakris og, men den har heldigvis roet seg!

Kaffe smaker dritt og det samme gjør vanlig sjokolade. Kakao og sjokois går helt fint :shy:

Kraver appelsin og tress-is (uten jordbær)
Jeg kan ta jordbæra i tres-isen din :laughing002 jordbæris med sjokoladesaus er omtrent det beste jeg vet. Gravid eller ikke :knegg:

Hjemmelagde skoleboller! Og har veldig, veldig lyst på husmann med smør og salami. Vet jeg ikke kan spise det altså. Men har så lyst på!! Blir baconost i stedet. Ellers varierer det fra dag til dag. Eneste jeg har funnet ut er at jeg ikke bør spise det jeg ikke har lyst på. For da spyr jeg.

Må ha mat så ofte! Men går som regel i rundstykker m/smør. Frister ikke med noe pålegg :playful:

Hjemmelagde skoleboller! Og har veldig, veldig lyst på husmann med smør og salami. Vet jeg ikke kan spise det altså. Men har så lyst på!! Blir baconost i stedet. Ellers varierer det fra dag til dag. Eneste jeg har funnet ut er at jeg ikke bør spise det jeg ikke har lyst på. For da spyr jeg.
Grilstad Fersk Salami er kokt. :)

Angrer på at jeg ikke kjøpe meg sushi på vei hjem fra jobb. Liggi i senga i snart en time nå uten å ordne meg mat og er skrubbsulten :p

Har lyst på brødskiver med smør, syltetøy og gulost på med te som drikke :D

Altså, denne her :love017

Vedlegg

• 16728379819747162169116508910018.jpg
    16728379819747162169116508910018.jpg
    1 MB · Visninger: 18
Craver generelt frukt - appelsin, honningmelon og grønne epler i hovedsak, spist mengder av det sist måneden .

For noen uker siden var bigbite det beste jeg kunne spise!
Nå de siste ukene har forholdet til mat vært VELGID merkelig. Jeg har vanligvis hatt et greit forhold til mat, og jeg blir tilfredsstilt når jeg spiser det jeg har lyst på.
Men nå er det helt merkelig, jeg vet jeg er sulten og har lyst på mat egentlig, men ingenting av det jeg spiser tilfredsstiller. Finner meg en pakke gode druer, spiser 5 stk og så er jeg drit lei, men vil fortsatt ha noe. Finner meg en brødskive med noe digg på, men nei det gjorde ingenting det heller. Håper dette gir seg..

For noen uker siden var bigbite det beste jeg kunne spise!
Nå de siste ukene har forholdet til mat vært VELGID merkelig. Jeg har vanligvis hatt et greit forhold til mat, og jeg blir tilfredsstilt når jeg spiser det jeg har lyst på.
Men nå er det helt merkelig, jeg vet jeg er sulten og har lyst på mat egentlig, men ingenting av det jeg spiser tilfredsstiller. Finner meg en pakke gode druer, spiser 5 stk og så er jeg drit lei, men vil fortsatt ha noe. Finner meg en brødskive med noe digg på, men nei det gjorde ingenting det heller. Håper dette gir seg..
Åh det er så kjipt når det er sånn! Har hatt det sånn i perioder og det suger :( Håper det gir seg raskt!

Back
Topp