Hva har du kjøpt til babyen?

Åja hehe.. men veldig tøftt gjort å ha kjøpt så masse allerede! Mannen her vil gjerne vente og vente… :/vi skal ikke gjøre så mye med rommet iom at vi skal selge leiligheten om ca 1.5 år (vi flytter til Brasil da :)).. så alt kommer til å være veldig kjønnsnøytralt.. Tenkte å kjøpe sånne wallstickers bare.. håper du på gutt ja? er det noe grunn til det? jeg har ennå ikke noe formening, men alle rundt meg har sagt at de føler at det er jente. Mamma har også drømt en del om at det er ei jente.. vi får se. :)

Brasil! hørtes veldig spennende ut!!:):)

Jeg vet ikke helt hvorfor. Men har alltid sett for meg en gutt først. Tror det har noe med at de venninnene jeg har som har storebrødre så har de alltid blitt passet på. Jeg er eldst å har ikke noe særlig forhold til lillebroren min...
 
Brasil! hørtes veldig spennende ut!!:):)

Jeg vet ikke helt hvorfor. Men har alltid sett for meg en gutt først. Tror det har noe med at de venninnene jeg har som har storebrødre så har de alltid blitt passet på. Jeg er eldst å har ikke noe særlig forhold til lillebroren min...
Ja.. jeg er brasiliansk og har bodd her i 6 år… nå er det på tide at mannen min lærer seg portugisisk hehe.

Åja! logisk tankegang :) Jeg er enebarn og sikkert derfor har jeg aldri tenkt over det. Spennende dette her!!
 
Uff... Kommer til å blakke meg helt på utstyr jeg :eek: har ingen jeg kan arve fra heller :p
 
Ikke kjøpt noe. Og tenker å prøve å holde meg til den ordinære ultralyden. Vi har gutt fra før så har mye, men blir det jente må det kjøpes litt nye klær. Også trenger vi bilsete for det har vi solgt. Jeg tørr ikke kjøpe noe før den ordinære ul for da håper jeg virkelig dette går bra. Og enda er det ganske uvirkelig for meg at det faktisk er en baby i magen min.
 
Uff... Kommer til å blakke meg helt på utstyr jeg :eek: har ingen jeg kan arve fra heller :p
Følg med på finn og på facebookgrupper kjøp/salg! Og du kommer sikkert til å få en masse gaver (klær), og hvis babyen ikke blir en storgulper trenger du ikke femten bodyer i hver størrelse
(og når det er sagt kommer sikkert min til å bli en ultragulper. Førstemann gulpa ca aldri, og vi kunne bruke samme bodyen ei uke i strekk)
 
Back
Topp