Hva har du kjøpt til babyen?

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Noen her som har begynt handlingen enda? :) vet jo at mange her har barn fra før, og dermed sikkert har en del utstyr også. Men har dere kjøpt noe nytt til babyen i magen? :)

Personlig mangler jeg jo absolutt alt! Har ikke kjøpt noe enda, men vurderer å tillate meg å kjøpe et aldri så lite klesplagg nå om ikke så lenge. Har begynt å undersøke litt da - spesielt med tanke på pris på vogn og så videre :) vet ikke helt hva jeg blir å trenge heller!
 
Har to fra før av, så trenger ikke aå mye :) Ser etter sprinkelseng da minste bruker den vi har når babyen kommer. Og så trenger vi ny vogn, tvillingvogn..med mindre det blir tvillinger, da må det bli trillingvogn..haha!
 
Har ikke kjøpt enda, men har alt jeg skal kjøpe klart! Må bare vite hva som skjuler seg i magehuset først ;)
 
Ja, jeg vil også vente til jeg vet kjønn helst. Men det føles så uendelig lenge til :( Får nøye meg med å kjøpe litt klær nå og da frem til den tid kommer. Er jo så mye fint og nøytralt å få kjøpt til nyfødte uansett :)
 
Har kjøpt en sånn myk, god bjørnedress:) for å ha noe å se på;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg tør ikke kjøpe noe før jeg har vært på UL og (forhåpentligvis) sett at alt er i orden. Men jeg gleder meg veldig til å begynne og kikke på ting! Tenk alle de fantastiske søte små klærne man kan kjøpe. Sukk! <3
 
Har kjøpt et par musetøfler, haha :) Har ikke kjøpt noe annet ennå. Vet ikke helt når jeg tør å begynne
 
Har så og si alt fra før. Kjøpt to nøytrale bodyer og en lue fordi jeg ikke klarte å dy meg:p men kjøper ikke noe nå før etter oul. Det vi skal ha er newborn sete til stokke, ammepute, bagdel til vogn og søskensete, nye klær om det blir gutt, evt litt nytt om jente. Kanskje er: vugge.
 
Jeg har kjøpt litt klær, ikke i str 50/56 da.. Jeg har kjøpt stellematte med tilhørende "bag" for bleier (til å ha i stellevesken) fra etsy.com :)
 
Det frister veldig å begynne å handle ja.. men vi har ikke kjøpt noe ennå. Vi fikk sprinkelseng fra svigerinna mi, men har ikke hentet den ennå. :)
 
Vi har ingen fra før, men er snart ferdig med rede! Kjøpt 2 vogner, bilsete, lekematte, 2x vippestoler, ammepute, 2 esker med klær, bleiebøtte, stellebord, vognpose, stellebag, leandervuggen, litt diverse fra tupperware, flasker, pumpe, bæresele, litt leker, sengetøy, dyne og litt små diverse
 
Offisielt har jeg ikke kjøpt noe!
Uoffisielt har jeg kjøpt en søt babybukse str nyfødt i myk, god bomull. Kjønnsnøytral nok til at jeg kommer til å bruke den på gutt også, men noen vil sikkert synes den er litt for jentete. Den var på salg, og forrige barnet er født midtvinters. Ser ikke helt for meg at akkurat ullstrømpebuksene vi brukte hele tida på forrigemann er like aktuelt i august. Men jeg skal virkelig egentlig ikke kjøpe noe som helst på lenge ennå!! ;)
 
Jeg har ingenting igjen fra forrige da jeg har gitt bort , men fra et års alder har jeg en del igjen, så her må jeg kjøpe alt på nytt , men har tenkt å vente lengst mulig ihvertfall etter oul
 
Har kjøpt litt klær i str 56-72 også har jeg fått en del av mamma ( lillebror sine baby klær han er 6 år gammel :p )
Svigermødre rer gravid også. Så vi har avtalt å kjøpe vogn i slutten av Januar siden hun føder i april :) gleder mg masse..
Forresten noen som har tenkt på vogn? Evt merke?
 
Har ikkje kjøpt enda, men sett etter fine nøytrale klær, men ikkje funne: p når eg veit kjønnet blir det storsortering av det vi har:)
 
Ingen ting ;) har alt... Men mangler klær da... Siden jeg ga bort alt jeg hadde til familier som trengte det :)
 
Vi har ingen fra før, men er snart ferdig med rede! Kjøpt 2 vogner, bilsete, lekematte, 2x vippestoler, ammepute, 2 esker med klær, bleiebøtte, stellebord, vognpose, stellebag, leandervuggen, litt diverse fra tupperware, flasker, pumpe, bæresele, litt leker, sengetøy, dyne og litt små diverse
wow!!! så tøft!!! har du begynt å innrede rommet? Jeg har tenkt å begynne å bestille noe til rommet neste uke.
:p jeg er og titter på vugge nå..
skal på UL nå på fredag og hvis alt er bra så begynner jeg å handle litt sakte med sikkert..
 
wow!!! så tøft!!! har du begynt å innrede rommet? Jeg har tenkt å begynne å bestille noe til rommet neste uke.
:p jeg er og titter på vugge nå..
skal på UL nå på fredag og hvis alt er bra så begynner jeg å handle litt sakte med sikkert..

Rommet er ikke ferdig bygd helt ennå...;) Vi holder på å bygge nytt hus. Tenkte å vente til vi får vite om det er gutt eller jente så jeg kan male ene veggen i blått eller rosa (håper veldig på gutt da)

Så foreløpig står alt i esker!
 
Har ikke begynt å kjøpe noe enda. Er 8 uker i dag og holder meg inne pga kvalme. Har jente fra før så har det meste. Men må kjøpe ny babysete siden det vi har er utgått på dato. Og så ny madrass til sprinkelsengen. Er det gutt i magen så må vi ha litt gutteklær, til jente har vi det meste. Kan hende jeg kjøper en bæregreie av noe slag. Har flere ting som sjal, slynge og sele så får se:)
 
Rommet er ikke ferdig bygd helt ennå...;) Vi holder på å bygge nytt hus. Tenkte å vente til vi får vite om det er gutt eller jente så jeg kan male ene veggen i blått eller rosa (håper veldig på gutt da)

Så foreløpig står alt i esker!

Åja hehe.. men veldig tøftt gjort å ha kjøpt så masse allerede! Mannen her vil gjerne vente og vente… :/vi skal ikke gjøre så mye med rommet iom at vi skal selge leiligheten om ca 1.5 år (vi flytter til Brasil da :)).. så alt kommer til å være veldig kjønnsnøytralt.. Tenkte å kjøpe sånne wallstickers bare.. håper du på gutt ja? er det noe grunn til det? jeg har ennå ikke noe formening, men alle rundt meg har sagt at de føler at det er jente. Mamma har også drømt en del om at det er ei jente.. vi får se. :)
 
Back
Topp