Hva har du i stellevesken din?

Bleier
Våtservietter
Bleiepose
Stelleunderlag
Vannflaske
Leker
Lommebok
Nøkler
Mat til mini
Frukt til mini
Solbriller til mini(?) haha
Tyggis

Har ikke så mye rart :)
Bleier
våtservietter
bleiepose til de bleiene som stinker :p
ekstra skift
mascara til meg
antibac
paracet stikkpiller hvis noe skulle skje.
strikker
Ellers varierer innhold etter hva vi skal men som regel alltid en vannflaske der også :)

Har ikke lenger stelleveske, og hadde vel sjelden noe "rart" oppi der - men mitt smarteste "triks" da jeg brukte både stelleveske og noen ganger vanlig veske/ryggsekk var følgende:
Kjøp en liten pung av typen sminkepung eller clutch som får plass i håndvesken din.
Putt alt du bruker daglig oppi den; nøkler, lommebok, lipgloss, medisiner (og gjerne mobiltelefonen også) o.l. og andre småting du alltid er avhengig av (og ofte roter bort).
Når du skifter veske lemper du bare mini-veska fra håndveska til stelleveska eller ryggsekken, uten å måtte rote gjennom det sorte hullet av dilldall (dette er typisk for MINE vesker, i hvert fall ;) ) etter alle de små tingene for så å finne ut halvveis til byen at du mangler lommeboka...

Klesskift, bleier, våtservietter, papirservietter, hundeposer (til brukte bleier), stelleunderlag, lite håndkle, vanntette tøyposer, mme, termos, flaske med vann, flasker, smokk, bind, truseinnlegg, antibac, gulpeklut,

Klesskift
bleier
våtservietter
papirservietter
bleieposer
stelleunderlag
pose for mikrosterilisering
mat etter behov
ren flaske og sånn ferdigblandet mme i tilfelle jeg skulle glemme pulver o.l
ekstra smokk
bind
antibac
gulpeklut
smekke
avtalebok
penn
nøtter
vannflaske
paracet og saltvannsløsning
en slags leke

Kommer ikke på noe rart :P

Hvorfor har noen av dere helsekort i stellevesken?

Stellematte, bleier, våtservietter og zinksalve.

Body, strømpebukse, bukse og ullsokker.

Helsekortet.

Leker.

Kleenex, søpleposer og antibac.

Lommebok, nøkler, mobil, leppomade og hårstrikk.

Hvis det trengs mens vi er avgårde: smekke, skje, mat og tutekopp.

Har ikke lenger stelleveske, og hadde vel sjelden noe "rart" oppi der - men mitt smarteste "triks" da jeg brukte både stelleveske og noen ganger vanlig veske/ryggsekk var følgende:
Kjøp en liten pung av typen sminkepung eller clutch som får plass i håndvesken din.
Putt alt du bruker daglig oppi den; nøkler, lommebok, lipgloss, medisiner (og gjerne mobiltelefonen også) o.l. og andre småting du alltid er avhengig av (og ofte roter bort).
Når du skifter veske lemper du bare mini-veska fra håndveska til stelleveska eller ryggsekken, uten å måtte rote gjennom det sorte hullet av dilldall (dette er typisk for MINE vesker, i hvert fall ;) ) etter alle de små tingene for så å finne ut halvveis til byen at du mangler lommeboka...
Alt har sin faste plass i smålommene :) en egen lomme for nøkler, mobil og lommebok som jeg tar ut om jeg drar noe sted uten stelleveska.

- bleier
- betpharen, babyolje, sinksalve
- våtservietter og vaskepapir(?)+ mesoft
- stelleunderlag
- gulpekluter
- brystskjold (mini tar ikke pupp uten)
- brystvortekrem
- 3 skift
- ammeinnlegg
- vannflaske

Tror det var alt. Eller jeg har vel en "sær" ting. Bankbrikka mi :P da vet jeg alltid hvor den er :P

Er vel ikke så mye rart...

-Bleier
-Stelleunderlag
-Gulpekluter
-Ekstra smokker i boks
-Tamponger
-AntiBac
-Ekstra skift til babyen + truse/boxer til søsken i tilfelle noe.
-Når vi drar ut er det også flasker med vann og melkepulver.

Back
Topp