Hva har du i stellevesken din?

- Flasker.
- Mme + grøtpulver.
- Kokt kaldt vann.
- Termos med kokt varmt vann.
- Engangskjeer til å røre med.
- Gulpeklut.
- Smekke.
- Antibac.
- Stelleunderlag (Libero engangs + Emmaljunga sin som følger med vesken)
- Bleier.
- Engangsservietter.
- Inotyol.
- Skift.
- Gallesåpe + pose til å ha klærne oppi dersom uhellet er ute.
- Ekstra smokk

Lommebok og tyggis til meg. Her er det full kontroll. :)
Takk gud for store stellevesker. :D

Har foreløpig kun bleier, våtservietter, ammeinnlegg, snørrpapir, sinksalve, brystvortekrem og vaksinasjons og veie kortet.

- Flasker.
- Mme + grøtpulver.
- Kokt kaldt vann.
- Termos med kokt varmt vann.
- Engangskjeer til å røre med.
- Gulpeklut.
- Smekke.
- Antibac.
- Stelleunderlag (Libero engangs + Emmaljunga sin som følger med vesken)
- Bleier.
- Engangsservietter.
- Inotyol.
- Skift.
- Gallesåpe + pose til å ha klærne oppi dersom uhellet er ute.
- Ekstra smokk

Lommebok og tyggis til meg. Her er det full kontroll. :)
Takk gud for store stellevesker. :D

Hva er gallesåpe? :)

Våtservietter
Bleier
Leppepomade
Bleieposer
Engangsliggeunderlag
Antibac gel
Antibac servietter
Ekstra skift i tilfelle hun blir våt
Har noen engangshansker også

-klesskift
-fuktighetskrem til vesla
-paracet stikkpiller
-bleier
-engangsservietter
-våtservietter
-babycall
-tannbørste og tannkost
-pysjamas
-smokk

Hva er gallesåpe? :)

Nå når baby bruker mye ull er det gull verdt å ha i stelleveska dersom uhellet skulle være ute. Om det blir lekkasje og det kommer bæsj på klærne er det best å væte de med en gang og gni gallesåpe på flekken. Gallesåpe er på en måte Vanish for ull, bortsett fra at gallesåpe er et naturlig produkt. :)

Bleier, våtservietter, et skift, skjeer, smokker, antibac, tåteflaske, babyolje, sinksalve, underlag, kleenex, helsekort og bleieposer.

Bleier, våtservietter, underlag, håndkle, bleieposer, klesskifte, sinksalve, mesoft (tror jeg det heter). Hmmm, kan ikke komme på at det er noe mer oppi der.

Bleier, tørre engangskluter (mesoft), håndkle, babyolje, potetmel, ekstra body, strømpebukse, sokker og lue, bleieposer, helsekort, håndkrem, antibac, lypsyl, kuldekrem, flaske, mmepulver, har også alltid en ellas smothie i vesken.. Sånn i tilfelle :) Tror det var det?

Bleier, våtservietter, gulpekluter, et skift, stelleunderlag, bleieposer, ammeinnlegg og antibac :)

Bleier, våtsetvietter, engangs stelleunderlag, engangssmekker, ferdig-grøt, skje, flaske med vann i, skift(!!) og laktasetabletter til meg(sånn at jeg kan ta meg en kaffe med melk når jeg vil) ;)

Bleier, stelleunderlag, våtservietter, antibac, bleieposer, smekke, smokk, gulpeklut, klenex. Tar med mat etter behov

Stelleunderlag
3-4 bleier
Våtserviett
Håndsprit
Helsekortet
Noen leker
Inotyol
Penn og papir
Lipsyl
Tyggis
Lommebok
Kam

Det ikke noe rart i den ;) bruker vanlig veske.

Så har jeg en ekstra stelleveske i bilen med ekstra klesskift, bleier, stelleunderlag og våtservietter - in case :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Bleier
Tørt skift
Poser til bleier
Våtservietter
Klut å tørke med
Håndkle til å ha på stellematte som ligger i væska
Gulpeklut
Antibac
Vannflaske til meg og så har jeg niste etter behov :P

Tror det var alt....

Body og strømpebukse til småen
2 bleier
Håndsprit
Våtservietter
En t-skje
En ren smokk

Når han var mindre hadde jeg alltid med ammeinnlegg og håndkle, men det gidder jeg ikke å dra på nå. Han får stå :P

Nå når baby bruker mye ull er det gull verdt å ha i stelleveska dersom uhellet skulle være ute. Om det blir lekkasje og det kommer bæsj på klærne er det best å væte de med en gang og gni gallesåpe på flekken. Gallesåpe er på en måte Vanish for ull, bortsett fra at gallesåpe er et naturlig produkt. :)
hvor får man tak i det?

*bleier.
*purelan.
*bind
*ammeinnlegg.
*brillerens.
*stellematte
*smokker
foreløbi ikke hvert på tur. blir vel å ha oppi ekstra skift. tåteflaske og våtservietter da.

Back
Topp