Hva har du i stelleveska?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Hva har man IKKE i stellevesken? Haha,. Alt man måtte trenge omtrent. Bleier, våtservietter, ren smokk og et skift eller to er viktigst for meg hvert fall :)

Bleier, våtservietter, håndkle, klesskift, tutt, vannflaske, gulpeklut, salve..

Bleier, våtservietter, skift, gulpeklut, hånkle, termos med varmt vann, mme, flasker, smokk, helsekort, poser til bleier:) var det jeg kom på nå hehe

Bleier, våtservietter, liggeunderlag, gulpeklutt, klesskift, liten dyne som fungerer som ammepute. ;)

Bleier, våtservietter, stellematte, stelleunderlag, 2 gulpekluter, klesskift, ekstra smokk og drikkeflaske til meg :)

Bleier, våtservietter, sinksalve, stellematte, et par klesskift, 2 kluter, gulpeklut, poser til brukte bleier/skittentøy, drikkeflaske til meg, bind

Bleier, våtservietter, poser til bleier/skift, stellematte, smokker, gulpekluter, lepomade, bind, helsekortet, plaster, 2 skift og vannflaske.

Bleier, våtservietter, lite håndkle,stellematte, skift til minsten, ren topp til meg, bind, ammeinnlegg, helsekort, søppelpose til bleier, gulpeklut, krem, ekstra smokk, vannflaske til meg, teppe

Alt :p
•bleier • våtservietter • tørre engangskluter • gas-klut (kose/gulpeklut) • ammeinnlegg • bind • små poser til bleiene • liten tøy pose om noen klær skulle bli skittne • ny body • bukse • sokker • håndkrem • kladd/stelleunderlag • helsekortet •hårbørste • proteinbar • lommeboka mi! • katalog • visitkort • lipsyl & ofte mye annet rart ;p hehe nå som stelleveska er både hans og min veske blir det en salig blanding av baby ting og ting jeg trenger ;)

Back
Topp