Hva har du gjort i dag?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Ja hva har du funnet på denne dagen?

Her har det vert grått å trist i dag :/ typisk Stavanger :/..

Så i dag har vi vert i en lokal fuglepark å kosa oss noen timer :) før det bar avsted for å kjøpe skolesekker :) minsta sin første å eldste måtte ha større :o

Etterpå har vi bare kosa oss hjemme :) har lest noen kapitler av Roald Dahl sin bok heksene sammen å det er jo alltid kos :D

Nå sitter jeg i sofaen å sløver med
Sambo :D :D

Håper alle har hatt en fin dag :D

Hvordan skolesekker ble det? :D
Vi må ut å kjøpe til eldstegutten når vi kommer hjem fra ferie :)

Her har det pøst ned hele dagen, kjedelig!

Hvordan skolesekker ble det? :D
Vi må ut å kjøpe til eldstegutten når vi kommer hjem fra ferie :)

Her har det pøst ned hele dagen, kjedelig!
Det ble 1 klasse sekken til beckman :) eldste å hadde den å den ser såvidt brukt ut etter to år så anbefaler den virkelig :D
Pjokken fikk 3-5 klasse sekken :)

Er kjedelig med slike dager ja :/ håper det kommer flere sol dager nå heller :) vi trenger det

I dag har jeg vært på shopping! Kjøpt forskjellig til babyen; voksi move bilstolpose, ammepute, lammeskinn og regntrekk til vogna, ei ullstrømpebukse og et par ullsokker :) også litt sommerklær til barna og ei mammabukse til meg :)
Fornøyd med dagens innsats :D

I dag har jeg vært på shopping! Kjøpt forskjellig til babyen; voksi move bilstolpose, ammepute, lammeskinn og regntrekk til vogna, ei ullstrømpebukse og et par ullsokker :) også litt sommerklær til barna og ei mammabukse til meg :)
Fornøyd med dagens innsats :D
Så herlig med shooping :D
Hvilken farge på vognposen :) ? Hat kjøpt den selv :) i grå å er super fornøyd :D

Her har jeg malt et strøk på alle vinduene og dørkarmer utvendig og malt takrennene. Holdt på.fra formiddag til sent på kvelden.

Her har jeg malt et strøk på alle vinduene og dørkarmer utvendig og malt takrennene. Holdt på.fra formiddag til sent på kvelden.
Så flink du er da :D er dere i mål nå eller? :D
Vi har enda litt små plukk igjen men kommer jo aldri i gang med det :p hehe men nå må vi få gjort noe :) så vi får begynnt med neste prosjekt :) :) viktig å ha noe å henge fingrene i :)

Så herlig med shooping :D
Hvilken farge på vognposen :) ? Hat kjøpt den selv :) i grå å er super fornøyd :D

Skulle kjøpe grå jeg å, var igrunn fast bestemt på det. Med de hadde desverre ikke inne, så jeg gikk for svart! Var så innstilt på å få unna noen av tingene på lista i dag! :D men angrer ikke på svart da. Nøytralt og greit å få solgt igjen når vi er ferdige med den :)

Skulle kjøpe grå jeg å, var igrunn fast bestemt på det. Med de hadde desverre ikke inne, så jeg gikk for svart! Var så innstilt på å få unna noen av tingene på lista i dag! :D men angrer ikke på svart da. Nøytralt og greit å få solgt igjen når vi er ferdige med den :)
Den svarte er veldig fin den å da :D :D
Å helt enig med deg :) kjekt med nøytralt på akkurat den :D

Ligget i sola noen timer. Kalima kom fra Sahara inatt så vi har hatt 34-36 grader idag.:D
Også er det salg i Spania så jeg har fått shoppet noen julegaver til tantejentene og shoppet noe babytøy til lillehjertet i magen.:D
image.jpg

I dag har det vært nok en dag med vind, overskyet og regn. Så jeg har vært på kafé med ei venninne og gudsønnen min, vasket litt i leiligheten, sett på tv og gått en liten tur med hunden

Så flink du er da :D er dere i mål nå eller? :D
Vi har enda litt små plukk igjen men kommer jo aldri i gang med det :p hehe men nå må vi få gjort noe :) så vi får begynnt med neste prosjekt :) :) viktig å ha noe å henge fingrene i :)
Ikke i mål ennå. Har noen kjellervindu og noen litt høyt oppe som må skrapes først. Så slemming av mur og male vindskiene. Et strøk til på de andre vinduene og montere opp pumpehuset, som mangler ett strøk m maling. . Og gjøre leveggen helt ferdig m hyller :)

Er ikke arbeidsledig med hus ;)

Sengeliggende med influensa! Så har blitt gjort minimalt

Ikke i mål ennå. Har noen kjellervindu og noen litt høyt oppe som må skrapes først. Så slemming av mur og male vindskiene. Et strøk til på de andre vinduene og montere opp pumpehuset, som mangler ett strøk m maling. . Og gjøre leveggen helt ferdig m hyller :)

Er ikke arbeidsledig med hus ;)
Oj ja da har dere jammen nok å henge fingrene i :)

Hehe bringer er sikkert å vist :)

Back
Topp