Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam!! Så ut som noe for meg Nesten akkurat det samme jeg har spist de siste dagene Salat/brødskiver med MASSE advocado!!!Samme her! Nettopp lagd meg itt snacks
Vis vedlegget 79556
Er jo så godt! Og ikke minst sunt får håpe det varer og ikke jeg begynner med søtsaker igjen:/Nam!! Så ut som noe for meg Nesten akkurat det samme jeg har spist de siste dagene Salat/brødskiver med MASSE advocado!!!
Samme her! Nettopp lagd meg itt snacks
Vis vedlegget 79556
Det kan du lett bli hekta på! Pleier å ha balsamico dressing og sitron saft på, da smaker det enda himmelsk.NOM!! Fikk jeg veldig lyst på nå. Elsker avokado. Tror jeg har noen i kjøleskapet og mulig det er noen modne cherrytomater på verandaen.. *løpe for å sjekke*
Jeg har aldri dilla på noe lenge. Ombestemmer meg konstant! Det hopper mellom alt fra kinakål, is, saltstenger og varm melk med honning til gulrot, yoghurt, tomatsuppe og mandler.
Det gjorde jeg! Og avokadoen var perfekt moden i tillegg. Kjempegodt! Skal teste ut balsamico og sitron neste gang. Takk for tipsDet kan du lett bli hekta på! Pleier å ha balsamico dressing og sitron saft på, da smaker det enda himmelsk.
Håper du fant modne tomater
Jeg har fått dilla på rosiner, sylteagurk og melkesjokolade... Og har egentlig en generell økt matlyst.
Nam!! Pepperkaker <3Har fantasert om pepperkaker i 2mnd nå....venter bare på at de kommer i butikken, da jeg er for lat til å bake. Men generelt smaker all mat bedre nå