Hva har du fått dilla på?

Ronja123

Flørter med forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg har fått dilla på advocado og har spist minimum 1 hver dag de siste ukene :) Klarer meg ikke uten!
Noen flere som har fått noen diller?

Ikke enda, men i går fikk jeg sånn plutselig lyst på risgrøt;) rakk heldigvis butikken 5 min før den stengte! Nam nam!

Jeg har fått dilla på rosiner, sylteagurk og melkesjokolade... Og har egentlig en generell økt matlyst. :P

Nam!! Så ut som noe for meg:) Nesten akkurat det samme jeg har spist de siste dagene :) Salat/brødskiver med MASSE advocado!!!
Er jo så godt! Og ikke minst sunt:) får håpe det varer og ikke jeg begynner med søtsaker igjen:/

Jeg har de siste dagene hatt skikkelig trang til salte drops

Samme her! Nettopp lagd meg itt snacks;)
Vis vedlegget 79556

NOM!! Fikk jeg veldig lyst på nå. Elsker avokado. Tror jeg har noen i kjøleskapet og mulig det er noen modne cherrytomater på verandaen.. *løpe for å sjekke*

Jeg har aldri dilla på noe lenge. Ombestemmer meg konstant! Det hopper mellom alt fra kinakål, is, saltstenger og varm melk med honning til gulrot, yoghurt, tomatsuppe og mandler.

NOM!! Fikk jeg veldig lyst på nå. Elsker avokado. Tror jeg har noen i kjøleskapet og mulig det er noen modne cherrytomater på verandaen.. *løpe for å sjekke*

Jeg har aldri dilla på noe lenge. Ombestemmer meg konstant! Det hopper mellom alt fra kinakål, is, saltstenger og varm melk med honning til gulrot, yoghurt, tomatsuppe og mandler.
Det kan du lett bli hekta på! Pleier å ha balsamico dressing og sitron saft på, da smaker det enda himmelsk.
Håper du fant modne tomater:)

Det kan du lett bli hekta på! Pleier å ha balsamico dressing og sitron saft på, da smaker det enda himmelsk.
Håper du fant modne tomater:)
Det gjorde jeg! Og avokadoen var perfekt moden i tillegg. Kjempegodt! :D Skal teste ut balsamico og sitron neste gang. Takk for tips :)

Eh....MAT!!! :D

Back
Topp