Hva har du dilla på?

Hahaha!!
Jeg har også dilla på lukter! Som i sist svangerskap så er det skyllemiddel og slike rengjøringsmiddler som står på topp, men har fått dilla på lukten av bil, bensin og disel lukter også veldig godt! Å lukten av kjeller er også godt syns jeg xD

Får holde meg unna å lukte på bensin og disel, men er en fordel med å ha dilla på rengjøringsmiddler for da fyker klesvasken unna og det er alltid reint her hjemme! Ulempen er jo at jeg bruker overdrevent mye av det x)

Var i Sverige en tur her om dagen og innom rengjøringsmiddelhylla på en butikk, og tror du ikke de hadde renset bensin på en sånn liten flaske der!? Gubben måtte nærmest dra meg bort, og flaska ble selvfølgelig ikke med hjem o.O

Var i Sverige en tur her om dagen og innom rengjøringsmiddelhylla på en butikk, og tror du ikke de hadde renset bensin på en sånn liten flaske der!? Gubben måtte nærmest dra meg bort, og flaska ble selvfølgelig ikke med hjem o.O
Hahahah! Ja det er helt sykt hvor godt noen lukter er nå undergraviditeten. xD

Åh kjellerlukt er fantastisk! :p ellers går det mye i lakris og isbiter:happy: prøver å begrense lakrisen da siden man ikke skal spise for mye av det..

Jeg har lavt blodtrykk, så kunne godt spise litt ekstra lakris :D

Ifølge ei venninne av meg så har det kommet ny finsk forskning ifht å spise mye lakris under svangerskapet, og det ble påvist at det ikke er heldig for babyen. Jeg skal ikke si det sikkert, og har ikke noen link å vise til her, men mener det var snakk om større sjanse for ADHD eller lignende.
Jeg er imot å være hysterisk, spiser eller drikker te med lakris i innimellom, men holder meg unna store mengder.

Ifølge ei venninne av meg så har det kommet ny finsk forskning ifht å spise mye lakris under svangerskapet, og det ble påvist at det ikke er heldig for babyen. Jeg skal ikke si det sikkert, og har ikke noen link å vise til her, men mener det var snakk om større sjanse for ADHD eller lignende.
Jeg er imot å være hysterisk, spiser eller drikker te med lakris i innimellom, men holder meg unna store mengder.
Heldigvis ikke mengder jeg spiser uansett. Vil ikke risikere at blodtrykket fyker tilværs heller :p

Back
Topp