Hva har du Buzzet?

*Labambie

Forumet er livet
Hender innimellom jeg får forespørsel om kampanje, men jeg får jo aldri bli med. Spennende å se ang. denne fra Santa Maria...

Så hva har du Buzzet, og har du vært fornøyd?

Venter på Santa Maria jeg og :)

Ellers har jeg buzzet Pampers, og fruktmos (som begge deler var for yngre alder enn min sønn så vet ikke helt hvorfor vi fikk den, men andre fikk glede av det da :) )

Det jeg har buzzet er hundefor 2 ganger,dr.greve, for fiesta, norkrill,bonytt, one toutch duftspray,iduns utvalgte ketshup, og extradrops pro3

Jeg venter også på santa maria....og er for tiden med i vanish kampanjen. Har buzzet physiogel... og Lumea. Begge kjekke produkter å prøve. Utrolig imponert av physiogel kremen, mindre imponert av Lumea "pistolen"

Labambie skrev:
Hender innimellom jeg får forespørsel om kampanje, men jeg får jo aldri bli med. Spennende å se ang. denne fra Santa Maria...

Så hva har du Buzzet, og har du vært fornøyd?

Jeg venter og på svar om Santa Maria.

Venter på pakke for Vanish så skal jeg buzze den.

Før har jeg hatt naturnes, bonytt(fikk bare ett nummer da, skulle hatt 3) lovefilm, pampers, hipp fruit break, og mobilt bredbånd fra telenor.

Fruktmos, som passet veldig godt da snuppa var i riktig alder.
Physiogel krem, 
Krillolje (som jeg er meget fornøyd med da det ikke gir ettersmak slik som andre omega-3 produkter gjør)
Og nå venter jeg på pakke med Vanish flekkfjerning.

Har meldt meg på Santa Maria, men har ikke fått svar på om jeg får bli med eller ikke.

ENDELIG kom det ny kampanje.. synes de kommer alt for sjeldent..! 
Jeg har testet kaffe og Natusan.. og fikk ikke være med på laser-hårfjerning-ett-eller-annet, selvbruning og en ting til (husker ikke i farta)... 
håper jeg får være med nå

jeg har testa en krem huske rikke hva den heter så har jeg testet natusan, nestle grøt og nestl barneglass så håper jeg at jg blir med nå å =)

Når får vi vite om vi får den Santa Maria kampanjen? Også hvor store pakker pleier det å komme?=) Er helt ny der så

ikke fått være med på noen av kampanjene jeg har meldt meg på enda :(
Venter op svar om Santa Maria nå...

Jeg har buzzet Frutti smoothie og Jogolino.. venter på svar ang Santa Maria her også..

Fikk mail fra de nå om at det er stor pågang på denne kampanjen, men at en får fortrinn dersom en legger til en facebook app.

Extra drops
En ell anna fanta brus
Natusan olje og såpe
En ell anna krem på p...
Jogolino
Nestle middagsglass
En krem jeg ikke husker navnet på
baby grøt.

Extra drops
Ketchup
One Touch duftspray
Uncle Bens ris
Jogolino
Frutti smoothie

Mener det er en ting eller to til, men kommer ikke på hva det var nå..

Iduns Utvalgte
LoveFilm
Telenor Mobilt Bredbånd
Bonytt
Nestle Drikki
Nestle spiseferdig grøt
Frutti smoothie
Lumea
Pampers
DrGreve barneshampo og LeaveInBalsam
Natusan First Touch
NorKrill Omega-3

Venter nå pakke fra Vanish
Venter også svar ang SantaMaria Thai

Fanta
One touch
Nestle drikki
Pampers
Ford Focus
Nordkrill
Natusan
Dr Greve Baby
Lovefilm
Og nå straks - Vanish

Extra Drops
Ketchup
Tamponger
Uncle Ben's ris
Glade duftspray
Pampers
Natusan
Nestle barnegrøt
Nestle Frutti smoothie
Nå buzzer jeg Vanish (eller dvs, venter på pakken som er forsinket i posten)
venter på svar ang Santa Maria

Og hva menes med å ha "Buzzet"?

å fått være med på å teste kampanjen, og buzze, altså snakke videre om, og gjerne levere vareprøver til andre :)

jeg får bli med på santa maria. har buzzet extra drops, tamponger, pampers og natusan :)

Back
Topp