hva har dere...?

mammatil2jenter

Forumet er livet
gjordt for noe gøy i dag da...?

jeg har vaska verandaen oppe i leiligheten,vært å henta sand.,sammen med naboen,pga jeg har aldri kjørt med tilhenger,fikk oppi fult lass med sand,men så kjørte vi litt så røkka det sånn i bilen at vi måtte bare stoppe,da var det for mye sand og hjula var klistra oppe i tilhengeren,så da måtte vi hive ut halve lasset,etter veien[8D] gud å flaut.. men men...

samboer skal støype bu.gleder meg max..slik at vi kan sitte usjenert til..[:)]deilig skal det bli..

nå sitter jeg ute med laptoppen min[8D]snuppa sover...

vel vi var ute av huset kl 9. samla en liten gjeng på 6 unger som småen lekte med til kl 3. da ville hu mor hjem.

så var det tomatsuppe med egg og hvitløksbaguetter til middag. småens favoritt [;)] så bakte vi kake, fikk besøk av tante. spilte litt fotball. tok oss et bad, nå er det nattetid for lille gutt mens jeg skal skrive litt på oppgavene mine [X(]

Vært på jobb vel[;)]

Har hatt landag på jobb....Ifra 8.15 til 16.30. Sliten i hodet i dag[:o]
Hektisk dag med fravær osv, måtte steppe inn i et par timer[:)]
Og så var vi på en flott forestilling med 2 klasser. En utrolig flink skole og kulturskole som hadde satt i sammen en stor og flott forestilling, og Jan Yngvar Toft var med i slutten med Tir na Noir[;)]

Hjemme fikk jeg middag på bordet, koste med guttungen, pratet i tlf med mamma...
Var godtesyk til de grader, tok derfor en tur på butikken[:-]
....Nå sitter jeg her og lader opp[:D]

i dag har vi vert å handlet inn nye møbler til leiligheten vi flytter inn i i juni[:)][:)] var sluttsalg på en dyr møbelbutikk, og fikk såå masse møbler for nesten ingen penger[:D]

Jeg har hatt eksamen. da jeg kom hjem så jeg på at mamma og kusinen min jobbet i hagen til bestemor og bestefar[8D] og etter det var vi nede i rorbua til mamma og pappa[:D]

Back
Topp