hva har dere??

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hvordan vogn har dere eller skal kjøpe???  vi er så usikker på hvordan vi skal kjøpe[&:]

Hei Lisa [:)]

Vi har kjøpt: Barnevogn (brio duo), bilsete (olebrum), og lekegrind. Ellers så har svigermor tatt av med å kjøpe klær [;)]
Vi har fått masse gaver: Bleiesøppel, klær, baby fotoalbum, sko, leke teppe med to buer over så ungen kan ligge og leke, og andre småting. Det er gøy, og det begynner å bli trangt på babyrommet [8D]

Jeg har ikke kjøpt enda, men står mellom emmaljunga og basson. Klarer ikke å bestemme meg....

Jeg har en simo bagvogn + tralle etter forrige. Bagvognen er like fin, men skal kjøpe ny sportstralle når den tid kommer. Hvis jeg skulle kjøpt helt ny ville jeg nok valgt simo duo eller teotonia/emaljunga tror jeg. Mye fint uansett. Jeg liker ikke Basson. Synes at trekket ikke virker så bra.

Vi har ingenting ennå - bortsett fra et bilsete som vi skal arve fra søskenbarnet mitt, samt noen babyklær fra søstra min sin siste guttefant... Må visst hive oss rundt og handle litt, skjønner jeg. Vet jo aldri når vesla finner på å komme ut...

Vi får vogn etter brodern, emmaljunga duo, så har svigerfar tilbudt seg å kjøpe ny trille når den tid kommer... da vil jeg ha en teutonia y2k 03system tror jeg...[;)]

Har basson vogn vi. Kjempe fornøyd!

Ikke kjøpt enda.... får så mange ulike råd og tips ang. dette. Men må kikke litt til før vi bestemmer oss[:)] Har egentlig lite peiling fra før hva som er bra eller ikke.

Vi har kjøpt ei Simo Kombi 03- modell [:D]

Anbefaler deg å søke på www.finn.no. Mange i området som skal selge. [:)]

Back
Topp