Avokado95 Forelsket i forumet MayDay2021 11 Okt 2020 #81 Frokost: baguett med egg og bacon Lunsj: brødskive med frokostsalat Middag: gratinerte fløtepoteter med mozarella og spekeskinke surret kyllingfilet
Frokost: baguett med egg og bacon Lunsj: brødskive med frokostsalat Middag: gratinerte fløtepoteter med mozarella og spekeskinke surret kyllingfilet
heltgrønn Glad i forumet Junilykke2018 ♡Julekulene 2021♡ 11 Okt 2020 #82 En oreokjeks og en islatte med havremelk En veganpølse Smoothie med bringebær, kiwi,eple, mandelmelk og erteprotein Curry med kokosmelk kikerter, squash, cashewnøtter og brun ris Et eple og fire oreokjeks En veganpølse. blæh. Er ikke rart jeg har gått opp i vekt. Og i dag har jeg virkelig sultet meg
En oreokjeks og en islatte med havremelk En veganpølse Smoothie med bringebær, kiwi,eple, mandelmelk og erteprotein Curry med kokosmelk kikerter, squash, cashewnøtter og brun ris Et eple og fire oreokjeks En veganpølse. blæh. Er ikke rart jeg har gått opp i vekt. Og i dag har jeg virkelig sultet meg
Tessy Forelsket i forumet MayDay2021 11 Okt 2020 #83 1.Rundstykke, tomatbønner egg og 4 baconbiter 2.2 tynnlefser med smør og sukker. 3. Tacosalt Pittelitt smågodt.
1.Rundstykke, tomatbønner egg og 4 baconbiter 2.2 tynnlefser med smør og sukker. 3. Tacosalt Pittelitt smågodt.
aninewe Forumet er livet Assistert-jentene Junilykke2018 MayDay2021 ✨Juniverse 2026✨ 19 Okt 2020 #84 Frokost: Havre og chiagrøt med bær Mellom: 2 hjemmelagde havrekjeks og en yoplait dobbel 0 skogsbæryoghurt Lunsj: 3 hjemmelagde brødskiver med leverpostei, ost og syltetøy Middag: Pølsegryte og fullkornspasta Dessert/snack: 1 klementin og en rute 70% sjokkis Kveldsmat: 2 hjemmelagde brødskiver med leverpostei, ost og skinke
Frokost: Havre og chiagrøt med bær Mellom: 2 hjemmelagde havrekjeks og en yoplait dobbel 0 skogsbæryoghurt Lunsj: 3 hjemmelagde brødskiver med leverpostei, ost og syltetøy Middag: Pølsegryte og fullkornspasta Dessert/snack: 1 klementin og en rute 70% sjokkis Kveldsmat: 2 hjemmelagde brødskiver med leverpostei, ost og skinke