Hva har dere skrevet i ØNSKEBREV til føden??

Ikke skrevet et enda, men skal gjøre det :) har en viss idé om hva jeg skal skrive ned, vet ikke hva som er "normalt" jeg? :p Vil skrive ned ting jeg kan ha vanskelig for å formidle når jeg får smerter, som mannen min må gi beskjed om..

Tror ikke jeg trenger det for har kun to ønsker. Alt jeg kan få av smertestillende og sein avnavling

Skal skrive en fødselsplan slik jeg gjorde sist :-) Der skal jeg skrive at jeg ikke ønsker noen form for smertelindring som kan påvirke barnet. Ønsker heller ikke epidural. Vil gjerne i badekar men ønsker ikke å føde oppi der. Enkelt og greit :-) Hehe

Skal skrive en fødselsplan slik jeg gjorde sist :) Der skal jeg skrive at jeg ikke ønsker noen form for smertelindring som kan påvirke barnet. Ønsker heller ikke epidural. Vil gjerne i badekar men ønsker ikke å føde oppi der. Enkelt og greit :) Hehe
Samme her faktisk :) pluss et par andre ting..

Jeg har aldri skrevet, men har snakket litt med mannen om fødsel på forhånd, så han har kunnet hjelpe til med å si fra om ting. Blir nok ikke skrevet noe denne gangen heller.

Har ingen ønsker egentlig, bare at baby skal ut ;)

Noen som har skrevet nå? Tenker på å skrive, men blir nok heller en liste enn et "brev":-) Leverer man det når man skal på innskrivningssamtale, eller når man kommer til avd i fødsel?

Har ikke fått ned et ord ennå, jeg skal sende det inn sammen med innskrivninga til sykehuset. JM sier jeg får dette tilsendt i posten 2-3 uker før termin...

Har ikke fått ned et ord ennå, jeg skal sende det inn sammen med innskrivninga til sykehuset. JM sier jeg får dette tilsendt i posten 2-3 uker før termin...
Hehe, ikke jeg heller selvom jeg vet jo på en måte hva jeg vil:-) Sende det inn? Hva mener du?:-) Jeg ble innkalt til samtale for over en mnd siden, skal i uke 37:-)

Hehe, ikke jeg heller selvom jeg vet jo på en måte hva jeg vil:) Sende det inn? Hva mener du?:) Jeg ble innkalt til samtale for over en mnd siden, skal i uke 37:)
Åh, sikkert fordi det er to timers kjøretur til sykehuset så derfor ber de bare om at jeg sender inn innskrivelsespapirene :) heldig du er som blir innkalt til samtale- hadde vært koselig det :) kanskje fått sett fødeavdelinga :)

Har ikke tenkt å skrive brev. Men tenkte å be om badekar når jeg kommer ellers vil jeg be dem om å holde seg lengst mulig unna å tilkalle dem når jeg føler for det. Blir fort stresset av fremmede ved ro blir det mer naturlig å så vil hjelpen være kort avstand unna :)

Back
Topp