Har dere skrevet ØNSKEBREV? Hva skrev dere i den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her faktisk pluss et par andre ting..Skal skrive en fødselsplan slik jeg gjorde sist Der skal jeg skrive at jeg ikke ønsker noen form for smertelindring som kan påvirke barnet. Ønsker heller ikke epidural. Vil gjerne i badekar men ønsker ikke å føde oppi der. Enkelt og greit Hehe
Hehe, ikke jeg heller selvom jeg vet jo på en måte hva jeg vil Sende det inn? Hva mener du? Jeg ble innkalt til samtale for over en mnd siden, skal i uke 37Har ikke fått ned et ord ennå, jeg skal sende det inn sammen med innskrivninga til sykehuset. JM sier jeg får dette tilsendt i posten 2-3 uker før termin...
Åh, sikkert fordi det er to timers kjøretur til sykehuset så derfor ber de bare om at jeg sender inn innskrivelsespapirene heldig du er som blir innkalt til samtale- hadde vært koselig det kanskje fått sett fødeavdelingaHehe, ikke jeg heller selvom jeg vet jo på en måte hva jeg vil Sende det inn? Hva mener du? Jeg ble innkalt til samtale for over en mnd siden, skal i uke 37