Hva har dere på pinnene???

Dårlig med pinner her om dagen. Mistet motivasjon for strikking (sikkert fordi det ikke blir så fint som jeg ønsker:p) men det teppet du har startet på, ser ut til å bli kjempefint:-D legg gjerne ut bilde når du kommer lenger. *inspirert*

Det så deilig ut! Hvilket garn er det? Jeg holder på med et skjørt til storesøster fra Marte Helgetun. Strikkes i Fin fra DSA og det er så utrolig mykt og lett :-) Sitter på jobb nå, så får ikke lagt til bilde.

Det så deilig ut! Hvilket garn er det? Jeg holder på med et skjørt til storesøster fra Marte Helgetun. Strikkes i Fin fra DSA og det er så utrolig mykt og lett :-) Sitter på jobb nå, så får ikke lagt til bilde.

Blant annet alpakka :) kan legge ut bilde etterpå :)

Nettopp ferdig med disse, så nå lurer jeg på om jeg skal starte med bavy UGS eller sokker til ei niese.. evnt noe fra boka "hekle en hund"..

Vedlegg

• 1411135394180.jpg
    1411135394180.jpg
    75,6 KB · Visninger: 33
Jeg har ett par ting på pinnene for tiden. Ett stripe vognteppe i image.jpg ull som er til en venninne som snart har termin, og en blondekant i babyull som jeg skal sy på babyteppe jeg har strikket til nurket i magen. Neste på gang tror jeg blir hente sett :)

Back
Topp