Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri? Går han selv på lange turer osv? Ikke dårlig det damIn sitter ikke i vogn lenger - men minste bruker ullunderlag og dyne
Vel, de gangene vi hat tatt med vogn, så må han tvinges ned i den og roper uuuuut,gååååå. Høres jo ut som den dumme mammaenAldri? Går han selv på lange turer osv? Ikke dårlig det da
Her har jeg henne i vogn hvis vi tar toget til byen og skal handle (og gå i timevis), er 800 meter til stasjonen. Hun ber om å bli båret etter 500 meter
Ull er gull
Hadde det sånn her og, så veit hvordan det er, og alle glor hehe... ikke gøy.Vel, de gangene vi hat tatt med vogn, så må han tvinges ned i den og roper uuuuut,gååååå. Høres jo ut som den dumme mammaen
Så.har droppet den siste par mndne. Spesielt siden vognen til minste yar opp all plassen i bilen bak. Men på sikt tar jeg nokbæreselen med. Tipper han kommer til punkt hvor h vil bæres, ja
Voksi urban er jo god, hadde den! (Solgte den, trengte ikke 2 vognposer).Etter snart 12 uker med sykdom, vekttap osv.. så har han ikke energi til å gå så langt lenger. Har med vogn overalt og har voksi urban i vognen. Har på ulldress eller fleecedress og lue/balaclava
Bakteriell bronkitt. Astma? Virus. River av meg håret snart, ikke at det er så mye igjen av det at det gjør noe.Voksi urban er jo god, hadde den! (Solgte den, trengte ikke 2 vognposer).
Dakar lille.. finner ikke ut noe?
Håper de kommer frem til noeBakteriell bronkitt. Astma? Virus. River av meg håret snart, ikke at det er så mye igjen av det at det gjør noe.
Hvilken pose har du?Dunpose. Så det hun skal ha på den dagen og gjerne ulldress eller jakke og sko eller ulltøfler.
Hvilken pose har du?
Ja, det var det da..Håper de kommer frem til noe
Ikke så greit :/Ja, det var det da..
Ok ! her er det easygrow ja. Dun det og.Easygrow natur tror jeg den heter[emoji4] og en voksi urban i bhg.
Et sted mellom 13 og 14kg. Så greit med sele daHadde det sånn her og, så veit hvordan det er, og alle glor [emoji14] hehe... ikke gøy.
Er han tung?
Ok har Ikke veid på 1 år eller noe herEt sted mellom 13 og 14kg. Så greit med sele da
Badevekta på badet som står for estimeringOk har Ikke veid på 1 år eller noe her
Ikke dumt detBadevekta på badet som står for estimering