Hva har dere kutta ut etter positiv test?

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Jeg har valgt å kutte:
Spekemat (inkl. salami)
Kaffe
Alle typer brus

I tillegg har jeg generelt tatt meg selv i nakken og forbedret kostholdet og økt litt på mosjonen :)
 
Har kutta ut alt som er godt føler jeg...:p Kaffe frister ikke lengre, men jeg har såå lyst på spekeskinke og melon... og brie!!! og cola'n prøver jeg å kutte ut.. er nede i et par-tre glass om dagen.. Pleier å drikke minst 1,5-2 liter om dagen,så syns jeg er flink..:p
 
Har kuttet ut spekemat. Og det er ikke lett. Er det eneste jeg har lyst på av pålegg. Ellers prøver jeg å drikke mindre brus.
 
Det eneste jeg har skikkelig lyst på for tida er potetsalat.. Kan'ke gå å ete det hele tida :p
 
Det eneste jeg har skikkelig lyst på for tida er potetsalat.. Kan'ke gå å ete det hele tida :p
Hehe:) Skjønner hva du mener..:) Merker hvertfall at smaksløkene er på bærtur om dagen, ingenting smaker som det pleier..! Gleda meg som en unge til å grille sommerkoteletter, men det blei nedtur gitt..:(
 
Det jeg har kutta utvetter at vi starta å prøve er;
Spekemat + salami
Alkohol

Har også starta å tenke på hva jeg spiser

Går tur på 0,5 mil hver dag omtrent.
 
Røyken, snusen, alkohol, brus, snop :p
 
Det jeg kommer til å savne aller mest er spekemat og fetaost…
 
Hehe:) Skjønner hva du mener..:) Merker hvertfall at smaksløkene er på bærtur om dagen, ingenting smaker som det pleier..! Gleda meg som en unge til å grille sommerkoteletter, men det blei nedtur gitt..:(


What? kan vi ikke spise sommerkoteletter? :(
 
Hadde jo fått dilla på spekeskinke.. synd for meg, d får vente en stund! hehe.. har også kutta ut all spekemat, den medium stekte biffen, alkohol (som jeg drikker svært sjeldent uansett).. ja, d jeg kommer på!
 
Brie og spekeskinke, buhu! Og prøver å kutte litt ned på kaffedrikkingen..
 
Som master-student er jeg nå midt i siste innspurt, og da er kaffen vanskelig å kutte ut... Men har kjøpt koffeinfri kaffe i god tro om at det er bedre - noen som vet?
Drikker sjelden brus, røyker ikke, og alkoholen føles greit (enn så lenge) å kutte ut. Kan hende jeg blir frista av et glass kaldt hvitvin i sommersola, men må bare holde meg i nakken :)
Har erstatta spekemat med grønnsaker og frukt, så nå gjelder det å komme seg bort fra skrivinga innimellom og mosjonere litt oftere!
 
Back
Topp