Hva har dere kjøpt?

oi, så mye dere har kjøpt da! Blir litt stressa kjenner jeg :p

Ingenting! Har det meste etter storebror og ikke vet vi kjønn, så da får vi vente å se. Har Go tid til oktober enda :D

Vi har bare kjøpt seng + en badebalje.. Synes det er veldig vanskelig å vite hvilke merker og typer vi skal kjøpe av de andre tingene. Alle anbefaler jo forskjellig etter hva de selv har god erfaring med, og vi har ingen erfaring, så, ikke lett... Puh.. :)

Kjøpt søskenvogn, sprinkelseng, bittelitt klær. Mangler masse klær, et sammenleggbart stellebord og madrass til senga :) Ellers har vi alt etter gutten, men måtte kjøpe seng til snuppa siden gutten bruker sprinkelseng selv ennå ;)

Kjøpte en body og en bukse på vei hjem fra oul. Og i dag bestilte jeg en ulldress fra Sprkjøp fordi det var salg OG gratis frakt ;)

Har en masse fra før så burde virkelig ikke kjøpe så mye før vi er litt mer sikre på kjønn!
den har jeg også kjøpt, LILLA! :p også skal vi ha gutt :p kjøpte lue, tøfler og votter også, kjempe godt :)

Har kjøpt masse klær i diverse str, noen lakener og sengesett, babytepper/helsetepper, masse utstyr fra avent, MASSE frotte og gaskluter, smokker, skjeer, vognpose, bamse. :) Og satt opp masse utstyr på den lokale babybutikken i et pakketilbud, der er alt det nødvendige store tingene som vogn osv :) hente når skattepenger kommer :) det blir gøy :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke kjøpt noe ennå :o hehe. Har mye liggende igjen fra dattera mi på 14 mnd. Men får jo gutt nå, så på tide å kjøpe nye klær snart ihverfall :p haha

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp