Hva har dere kjøpt?

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hva har dere kjøpt til den lille til nå?

Fant bilstol på babyshop forrige uke med 25% avslag, å så har jeg handlet litt klær.

Litt klær og bag til vogna.. :) Ellers mangler jeg bare en vinterpose og en ny stellebag, så har jeg alt jeg trenger fra før :)

Vogn, bilstol og noen få klesplagg :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke kjøpt noe!!! :/ Det er fordi vi ikke vet hvem som ligger inne i magen. Blir det gutt, så har vi masse fra før. Da trengs det vel bare noe få plagg. Ellers så har vi det meste fra før...

Har vel nesten alt etter de to andre ;) har bare kjøpt litt ullklær på tilbud :) og garn ;) kommer nok til å kjøpe noe lite til av klær etterhvert, gøy med noe nytt også :)

Har forresten solgt stellebordet mitt, så må vel kjøpe nytt av det da ;)

Har ikke kjøpt noenting! Bare vasket gammelt utstyr. Må vel finne frem køærne etterhvert for å se over hva som ligger der... Siden vi ikke vet kjønn så blir det vanskelig... Enn så lenge

Kjøpte en body og en bukse på vei hjem fra oul. Og i dag bestilte jeg en ulldress fra Sprkjøp fordi det var salg OG gratis frakt ;)

Har en masse fra før så burde virkelig ikke kjøpe så mye før vi er litt mer sikre på kjønn!

Vi har kjøpt kombivogn, stellebag, voksipose, vippestol, og et sengesett, en bukse og to par sokker til prinsessa vår :)
stellekommode kjøpte vi i dag og butikken frakter det hjem til oss denne uka :) Også skal vi kjøpe bilsete og brystpumpe i dag :) Siden dette er første barnet vårt hadde vi ingenting fra før :)

vi har kjøpt vogn, vugge, sprinkelseng, stellebord/kommode, vognpose fra risarosa og en del klær! :) Har fått en del, da dette blir det første barnebarnet <3

Ett plagg ;)

Dette er nr. 2 og mest sannsynelig samme kjønn :) Kommer til å kjøpe vogn etterhvert, men det er stort sett det :)

vogn, stellebord + matte, seng, litt klær, en del stelleutstyr (børste,våtservietter,nesesuger,kluter, temp.måler til badevann ++), ammepute, bamser, sånn bamse med lys og musikk til seng, lammeskinn, lammeskinnspose til vogn + sikkert noe mer jeg ikke husker :)

Oi, så mye dere har fått ordnet allerede! :) Jeg har enda ikke kjøpt noe, bortsett fra garn til et babyteppe jeg har begynt på. Har en del etter storesøster, og får mest sannsynlig ei jente til, så vi har en del fra før. Tenker jeg har good tid enda.. :)

Har kjøpt litt ull på salg, samt en sparkebukse, pysj og body. Vi har en del nøytralt tøy etter storesøster, så kommer ikke til å kjøpe noe mer før jeg har gått gjennom det. Ellers så har vi bestemt oss for søskenvogn, men venter med å kjøpe til vi har flyttet. Kjenner jeg klør i fingrene etter å få den i hus. Redebyggeren i meg har våknet for fult :P

Vogn, bilstol, madrass til sprinkelsengen og babycall, dette var på impuls på et opphørssalg. Ellers kommer jeg ikke til å kjøpe noe da vi har det meste etter storebror. Vi skal ikke vite kjønn denne gangen heller og har mye nyfødt tøy etter storebror som ernøytralt.

Back
Topp