Hva har dere kjøpt??

Emani82

Elsker forumet
Mammaklær? Babyklær og stæsj??;)

Ingenting!!! hehe...tørr ikke enda!!

Ingenting.. Venter til etter uke 12 tror jeg.. Men gleder meg veldig!!

Eneste jeg har kjøpt er en mamma bukse siden jeg ikke kommer oppi de vanlige lenger. (de blir for stramme helt nederst på magen)

ingenting :) men vurderer en mammatights snart for de andre klemmer så veldig :P

Jeg kjøpte to søtetopper på ellos og en mammabukse.. Bare for å ha noe å glede meg til:))

Har ikke kjøpt noe enda, men i slutten av uka blir det noen mammaklær værtfall, fordi alle buksene er skikkelig trange og strammer, ellers venter jeg litt med babyting :)

Har kjøpt to bukser og en kose fille :) den var så søt at jeg rett å slett måtte bare :-O
Selv om jeg egentlig har løvet meg selv å vente til etter uke 12..

Tør ikke handle noe, så her har jeg bare kjøpt meg et vanlig skjørt i en str større enn vanlig for å ha litt plass...
Blir ikke noe handlig før etter uke 12 og etter flere ul som viser at alt er bra...

Har heller ikke kjøpt noenting ennå :-)

Det blir det massevis av tid for, dersom alt går bra

ingenting Har det meste etter storebroren da, hvertfall om dette også skulle vise seg å være en gutt. Men hvis det er jente må hun vel få litt andre klær enn bare blå og grønne

Eneste vi mangler er vel bagvogn

har ikke kjøpt noe til spira ennå, har bare kjøpt en mammatights og en topp til meg. Trenger bare å kjøpe vogn, sete, stellebord og lekegrind, men det venter jeg med til jeg vet kjønnet.

Jeg har ikke kjøpt noen ting, men så testet jeg positiv i dag. hihi :P
Tror jeg venter til etter uke 12 om jeg klarer med babyting, å mammaklær har jeg fra forje sv.skap :)

Ikke noe og venter te all fare er over.

Jeg har handla på pickles.no, skal strikke hentesett i sjokolade brunt med lilla og grått som second farge:) Weee gleder meg masse, fant ut jeg må begynne nå for å bli ferdig i tide, er ikke helt super på strikkinga,men det går:)

har ikkje kjøpt noe enno men blir ikkje lenge til de første mamma klærene b lir kjøpt. mens klær og ting til den lille kjøper eg ikke før etter eg h

Det var godt å se at det ikke bare er meg buksene begynner å bli trange for! :) Har liksom lest at man ikke får mage før langt uti, så jeg har sittet her hjemme og følt meg unormal og tjukk.. Nå skal jeg sannelig gå og kjøpe meg en mammatights i morgen:)

Kommer ikke til å kjøpe noe før etter ordinær ul...Tør rett og slett ikke!

Dessuten har vi det aller meste fra storebror, så det eneste som vi skal kjøpe er baby bjørn vippestol og tripp trapp med babysete. Og skulle det mot alle odds bli jente, så kommer den babyen til å bli bortskjemt med innkjøp fra besteforeldre

Har kjøpt en mamma singlet som jeg har på meg her hjemme og under andre tunikaer eller kjoler på jobben. (Føler at magen syns hvis jeg ikke har noe over.... sikker noe jeg bare innbilder meg men dersom jeg ikke skal si ifra helt enda på jobben har jeg noe annet over) Par mamma truser og dersom de andre er blitt ubehagelige 

Skal til syden om par uker og hvis alt ser ok ut på ultralyden noen dager før vi reiser blir det nok kjøpt noe baby ting eller klær der nede.... 

Back
Topp