Hva har dere kjøpt inn til babyene inntil nå?

Hæ? Er det som er superkos da:p:D Kunne handlet og handlet, jeg. I love it:hilarious: Kremer, salver, brystpumpe(hvis du skal ha), ammeinnlegg får man jo kjøpt på komplett apotek f.eks:) og får handlet på nettbutikker med babyutstyr og hente på posten om du ikke orker å shoppe på butikker:happy119:thumleft

Pregnancy brain som glemmer alle småkjøp :hilarious: Skulle ha taco til middag i dag. Alt hjernen min er kapabel til å huske er hovedingrediensene som kjøttdeig, ost og tortilla som alle vil ha. Resten.... Tja, glipper :hilarious:

Hæ? Er det som er superkos da:p:D Kunne handlet og handlet, jeg. I love it:hilarious: Kremer, salver, brystpumpe(hvis du skal ha), ammeinnlegg får man jo kjøpt på komplett apotek f.eks:) og får handlet på nettbutikker med babyutstyr og hente på posten om du ikke orker å shoppe på butikker:happy119:thumleft

Og jeg kan glemme at jeg har kjøpt masse småting :hilarious:
Hater å ha det sånn. Har normalt stålkontroll på alt :hilarious:

Og jeg kan glemme at jeg har kjøpt masse småting :hilarious:
Hater å ha det sånn. Har normalt stålkontroll på alt :hilarious:

Hahaha, det skal ikke være lett med hormoner i skrotten, kjære du:hilarious: Bare vent på den heldige ammetåka. Betale for varer på butikken også bare gå uten varene du nettopp betalte for:D:p Hårbørste i kjøleskapet osv. Vært på butikken 3 ganger og hver gang glemt plastfolie. Sier at nå må vi huske det.. vel, husker det når jeg kommer hjem fra butikken igjen:laughing025

Pregnancy brain som glemmer alle småkjøp :hilarious: Skulle ha taco til middag i dag. Alt hjernen min er kapabel til å huske er hovedingrediensene som kjøttdeig, ost og tortilla som alle vil ha. Resten.... Tja, glipper :hilarious:

Hahaha,i feel you, sister:laughing014:laughing001 Akkurat like hormon-hønsehjerne her:schocked028:happy090

Hahaha, det skal ikke være lett med hormoner i skrotten, kjære du:hilarious: Bare vent på den heldige ammetåka. Betale for varer på butikken også bare gå uten varene du nettopp betalte for:D:p Hårbørste i kjøleskapet osv. Vært på butikken 3 ganger og hver gang glemt plastfolie. Sier at nå må vi huske det.. vel, husker det når jeg kommer hjem fra butikken igjen:laughing025
Hahaha,i feel you, sister:laughing014:laughing001 Akkurat like hormon-hønsehjerne her:schocked028:happy090

Uff :yuck: Gleder meg ikke :confused::laughing002

Vi har kjøpt
- Vogn, britax smile 2 med vognpose, lammeskinn og adapter til bilstol
- Bilstolpose fra voksi
- Bilstol, maxi-cosi pebble plus med base
- Sprinkelseng
- Madrass i kaldskum
- Babynest
- Koseklut med masse lapper
- Diverse smokker avent, nuk og wubbanub
- Noe klær i størrelse 50-74
- Babygym, skip hop explore & more
- Lekematte
- Bleiebøtte fra ubbi
- Bæresjal
- Ammeklær og amme-bh
- bbhugme

Fra før har vi
- Stellebord
- Vugge
- Tripp trapp
- Brystpumpe
- Masse gulpekluter og vaskekluter
- Tøybleier
- Babyklær
- Stelleveske
- Badebalje

Mangler
- Stellematte
- Madrass til vugge
- Babyteppe
- Sengetøy
- Madrassbeskytter til vår seg

Jeg blir også stressa av å ikke være tidlig ute :)

Dette har vi :
- Vogn m/alt av utstyr
- Vognpose
- Vogndyne 65*80
- Vugge
- Sprinkelseng
- Dyne til sprinkelsenga 80*100
- Tre sengesett
- Bilstol og base
- Speil til bilen for å se baby
- Bilstolpose
- Babycall
- Gulpe-Kluter
- Bleier
- Div klær i 50-56 og 62 ( ikke begynt å vaske opp og få helt oversikt enda her :)
- Brystpumpe og flasker ( får låne av venninne så ikke fått det i hus enda da men)
- Sengekant (får låne her også)
- 2 Lammeskinn
- Kommode og stellematte
- Stelleveske
- Vippestol ( Får låne fra søstersen)
- Ull ammeinnlegg
- Babygym
- Lekematte
- Bæresele
- Noen smokker

Mangler:
- Babynest
- Ett sengesett eller to
- Stelleprodukter
- Ammeinnlegg engangs
- Purelan
- Sikkert noe klær når jeg får oversikten der :)
- Amme Bh'er
-Kosekluter

Glemte å skrive at vi også har uro til senga og new born seat til tripp trapp-stol :)

Vognpose, vinter og vår/høst, Reflex Lun og Voksi sky

Krøp til korset og bestilte Moweo bedsidecrib. Var så billig på Jollyroom. Hadde egentlig tenkt å bruke en seng vi hadde fra før, men klarte ikke motstå fristelsen

Stokke flexibath

Tepper! Hadde altfor få tepper og kluter osv sist. Kjøpt muslinvarianter i bomull og bambus

Et billig og lite babynest til å ha i sengen

Litt klær når jeg ikke har klart å stå imot fristelsen. Er jo SÅ mye fint, men vi har (dessverre, hehe) sinnsykt mye fra forrigemann, og jeg vet jo med meg selv at det eneste man egentlig har behov for i begynnelsen er praktiske klær, som strømpebukser og bodyer.

Det eneste jeg nå tror vi må ha, er et nytt saueskinn til vogna. Er litt koselig med et nytt og fluffy et, som ikke er helt nedsittet og ligget av storebror [emoji1422]
Ellers har vi hatt vogn, sprinkelseng, reiseseng, stellebord, vippestol, triptrapstol, uro til stellebord, babygym osv. fra før. Husker jeg hadde tenkt å droppe stellebord sist, og bare ta det på gulvet. Dumme meg! Haha. Ombestemte meg allerede på første bleieskift.

Begynner å bli skikkelig klar for å få ut lille babyen nå. Magen holder jo på og eksplodere! :)

Her begynner det meste å komme i hus. Siste innkjøp var en Nomi stol med babysete som kom idag

Handlet:
Nomi stol med utstyr så den kan brukes frem til han bli tenåring (haha).
Vogn - Emmaljunga edge duo
Stellebord - Chicco Cuddle&Bubble (inkl. Badebalje)
Babycall - Neonate bc-8000dv
Seng - Chicco next2me dream bedside
Babynest - Sydd selv
Klær - Kjøpt masse, skrevet opp hver gang vi har kjøpt noe så det blir litt i hver str.
Bilstol - Maxi cosi pebble plus
Bæresjal - Ergobaby Aura
Lammeskinn med selehull fra nøstebarna
Dundyne (vogn og seng)
Sengesett
Håndkle
Kluter og kosefiller
Bamse
Vognpose (en voksi og en annen)
Termometer
Stelleveske - Kidzroom brunt skinn
Div fra babypakker
Masse ullpledd
Ammetøy (singletter og bher)
Ammeinnlegg i ull
Bbhugme
Flyebaby - hengekøye til fly
Milestonekort
Votter og lue i ull

*ny sofa og ny bil (hoho)

Mangler:
Elektrisk pumpe og flaske utstyr (venter til etter fødsel)
Bleiebøtte (blir nok å begynne med den gratis fra barnas hus, klarer ikke bestemme oss)

Da har vi vært å bilstol+base. Lammeskinn til vogna, tripp trapp og babysetet. Newborn settet hadde vi kjøpt. Så nå mangler vi kun vognen og voksi move bilstolpose

Back
Topp