Hva har dere igjen..

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
..å kjøpe/få i hus før mini kommer?

Her mangler vi litt klær, i tillegg til at vi venter på vogn og bilstol som er på vei in posten.

Tror ikke vi mangler noe faktisk ☺I såfall kan det ikke være så viktig. Har lurt på tripp trapp,lekegrind og babygym. Men trenger det vel egentlig ikke så det blir eventuelt etter han har komt ut.

Vippestol og bæresele, men vi sparer det litt i tilfelle de vordende besteforeldre har ønsker om å ha noe og gi i barsel-gave :-) vi trenger det forsåvidt ikke før pjokken har meldt sin ankomst heller. Ellers mangler vi nok kun bleier :-)

Rommet må bli klart. Skal sove med oss, men jeg vil likevel ha det ferdig før hun kommer. Ellers er alt klart. Har ikke pakket fødebagen enda.

Akkurat nå driver vi å pusser opp rommet til storebror. Han skal bytte over til vårt gamle soverom.
Når det er på plass (forhåpentligvis iløpet av en ukes tid), så kan jeg begynne å orientere meg rundt hva vi mangler. Akkurat nå er stua full av møbler som ikke skal være der :P

Men sånn i utgangspunktet må vi:
Dra til svigers å hente vogge
Venninna mi skulle sy babynest
Vogna har vi fått, men den står hos mamma inntil videre
Bleier (var bra dere sa, for det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. :P hadde vel kommet på det etterhvert)
Kjøpe bilspeil til jenta
Har enda ikke fått kjøpt hentesett, så blir vel å få gjort det iløpet av de neste ukene

Ellers er det å vaske babytøy etter storebror og se om vi evt mangler noe der.
Vaske dyner, puter, laken, dyne- og putetrekk..

Så.. joda.. er endel ting som skal på plass :P

Bilspeil og håndklær.

Back
Topp