Hva har dere i vognen nå?

Nammen

Forelsket i forumet
Har så langt hatt en tykk dun pose fra Stokke i vognen, men nå begynner det jo å bli varmere ute. Når slutter dere med vinterpose og hva bruker dere da?
 
Jeg har hatt oppi lammeskinn også har ho på vanlige klær + jakka og lua fra hentesettet, en strikka kosepose fra bluum også et strikkapledd over. Da er ho god og varm nedi vognbagen. Noen dager har vært litt varmere enn andre, og da har jeg måttet ta bort teppet. :)
 
Det er jo litt avhengig av hvor i landet du bor… jeg justerer ofte med hvor mye klær jeg har på barnet når de ligger i posen, evt også med teppe over vårposen.
 
Dyne og ullteppe.

Hun er bare fem dager gammel, så vi har ikke vært så mye/lenge ute enda.
 
Har en hjemmesydd, vattert vognpose som jeg fikk i barselgave av ei venninne. Den kan brettes helt ut så det er lett å regulere varmen. Ellers er det gjerne et ullteppe med oppi vogna.
 
Det varierer litt fra temperatur, her kan det gå fra 4 grader til 13 med en dags mellomrom. Hvis det er kaldt så har jeg en god og varm dundyne, da har hun på lue, strikkejakke og sokker i ull. Ellers har jeg en vårpose fra easygrow, tror den heter lyng. Den er litt varmere enn de andre vårposene jeg har sett. Den er god og varm, har da på strikkejakken og sokkene i ull, lue og eventuelt ullpledd over inni posen hvis det er litt kaldere. Så kan jeg ta av utover dagen om det blir varmere.
 
Back
Topp