Hva har dere i vogna?

H_7392

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Eller for dere som venter, hva skal dere ha i vogna ? :)

Siste innkjøp og forberedelser her :smug: Jeg har lammeskinn og liten dyne pluss hjemmestrikket ullteppe klart til vogna. Hadde sett for meg det kom til å bli varmt ute nå i slutten av april på østlandet men nå lurer jeg på om jeg burde gå for en vognpose o_O

Så, hva har dere i vogna nå? :)
 
Har bare vært en tur med han i vogn, og det var inn på en butikk bare, hadde lillelam teppe og dyne på han, samt strikkejakke, lue og strikkesokker
 
Har skinn i bunn, dyne i den som skal være i bilen (butikk og sentervogn) og vårpose med evt pledd eller dyne pluss skinn i bunn i den som blir turvogn og hjemmevogn.
 
Vi har lammeskinn og vognpose for vinter. De små holder dårlig på varmen, og det er bare få plussgrader ute.
 
Ikke født enda, men det som ligger i vogna er vårposen og ullpledd. Også ulldress fra lillelam eller Voksi, ullue, ullvotter og ullsokker. Er det jeg ser for meg at jeg hadde prøvd ute på dager som i dag, Østlandet, hvertfall. Har også det trekket over bagdelen, det er ganske isolerende.
 
I vogna har jeg lammeskinn og en dyne foreløpig.. Venter på at venninna mi skal komme med en dunpose. Og har også en Saueskinnspose som vi kan bruke hvis det er kaldt etter at han har kommet:) Men når det blir varmere så blir det en tynn dyne/ullteppe og lammeskinn.
 
Takk for svar :)

Troooor jeg holder på det jeg har og ser an når han kommer, jeg kan jo gå over termin til mai også. Har fleece-dresser og ulldress klar (og en del hjemmestrikket). Så får vi helle kjøpe vår/sommer pose etter han har kommet om vi tenker vi trenger det.

Det var 12-15 grader i går ettermiddag men minusgrader når jeg våknet i dag så er ikke lett årstid å kle-opp til :)
 
Kjøpte helårspose fra easygrow, så har byttet til sommerulldynen som hører til. Har også ullteppe, et hjemmestrikket og et kjøpt fra easygrow som er tiltenkt vogn/bil. På baby har jeg tenkt ulldress fra lillelam over body/bukse og ulluer fra nøstebarn. Har ikke termin før i slutten av april og føles litt som at jeg skal gå gravid for alltid, så kan fort bli for varmt men det må jeg nesten se an :)
 
Lammeskinn, ullpledd, dundyne, pent vognteppe.

Ungen har på body bukse og sokker og hjemmestrikket ulljakke og bukse og nøstebarn ulllue
 
Brun retro cordfløyelpose med lammeull inni. Vi får jo se an tempen litt når hun blir født da, men det er det som ligger oppi der nå. Pluss at svigermor straks er ferdig med å hekle vognteppe
 
Jeg har saueskinn og voksipose (vinter). Men kler ikke på mini mer enn en lue og evt votter nedi der. Han har ikke virker for varm etter tur/soving i vogn hitill. En av de første dagene var det veldig varmt, da tok jeg ut posen og la en dundyne over ham istedet. Jeg er fan av å ikke kle på så mye, synes det er lettere å regulere med å ta av/på dyne/pose og tepper når de sover. Har pose i bilstolen også, gjør det samme der
 
Sist fødte jeg i mai, da brukte jeg bare sommerdundynen andungen fra Princess, hjemmestrikket ullpledd og klær etter behov. Tenker å prøve samme nå når han er født. Om ikke det ee nok, har jeg forskjellige poser fra Eeasygrow til storesøster.
 
Back
Topp