Hva har dere i vogna

Sagoline

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
nå når det er vår i lufta? I dag hadde han Voksi Urbanposen, men det føltes alt for varmt. Kompenserte med å ikke ha på andre ytterklær enn lue. I morgen er det meldt 12 grader og sol så da lurer jeg på å ha vårposen i baggen. Noen som vil dele hva de kler de søte små i og hva de bruker i vogna? Kom litt brått på denne våren :)
 
Vi har rundt 3-5 grader +. Bruker lammeskinnspose. Den er så grei for den varmer godt når det er iskaldt og så luftet den veldig godt hvis det blir varmt. Nå bruker vi en lillelam dress eller lignende utapå ulla. Og så lue, votter og tjukke sokker da :)
 
Her er det ikke så varmt enda men hvis det er +1 eller varmere ligger hun i lammeskinnspose i body, strømpebukse, lue og votter :)
 
Her er det 10 varmegrader i skyggen nå, så blir veldig usikker på hva jeg trenger å ta på. Har tatt på tynn lue, votter og en tynn strikkajakke utenpå ullbody. Også ligger hun bare i ullstrømpebukse under dyne :p Hun er litt varm når jeg tar henne opp, men føler jeg bør ha på såpass :p
 
Voksi urban + ulldress. Bomullstøy under.
Men idag hadde jeg ikke voksiposen så det ble tykk ulldress, ullbalaclava, dyne og ullteppe. Det var passe :p
4 grader ute.
 
Vi bruker dyne, også kommer det an på været om jeg tar på ulldressen eller ikke :)
 
Back
Topp