Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vugge/seng: tisseunderlag (også fint til gulp) og sovepose. Når de var bittesmå hadde jeg også flere gulpekluter under hode som barr kunne tas bort en etter en ved gulp.
Vogn: vognpose. Da han var baby, hadde vi håndklær under hodet hans (masse, masse, masse gulp....). På kalde dager, ullteppe under posen. Dunpose om vinteren, vårpose når det ikke er så kaldt.
Seng: tisse laken, vanlig laken og dyne.
Bagdel: tisse laken, vanlig laken og pose/dyne/ pledd utfra hvem av de det var pga arstid en de er født på.
Vugge: tisse laken, vanlig laken og baby pledd eller helseteppe. Nr 2 ble født i januar så han hadde dyne oppi der en periode.
Bedside : laken, 1 kosebamse og en liten lampe med dunkel belysning som jeg legger under suttekluten. Den er genial - går på batteri og går av etter 15 min.
Pluss dyne.
Vogn: laken og dunpose. Den er det ull i bunnen. Sutteklut, og temperatur-måler. Har tatt ut dunen i vognposen og veksler mellom pledd og tynnere dundyne. Været er så ubestemmelig.
Bedside: flanellklut (stor nok til å festes under madrassen) med laken oppå * 2. Syntetisk dyne.
Bagen i vogna: korthåret lammeskinn. Dyne frem til nå, men til vinteren skal vi bruke dunpose. Dyne funker greit, men plutselig er en fot på avveie utenfor opp på siden.