Hva har dere i kredittkortgjeld?

Huff.. Jeg har for første gang siden jeg fikk mastercardet for snart 4 år siden 4000 igjen på det etter jeg betalte mnd regning... Men det er kun fordi jeg ble lovet barnevogn av pappa, så jeg sendt sambo til sverige med mitt mastercard og han handlet vognen.. Pengene har jeg fortsatt ikke sett noe til.. Føler liksom ikke at jeg kan mase heller siden det er en gave, men når han vet at vognen er kjøpt og at jeg ikke har noe særlig med penger nå som jeg er studen, så synes jeg godt han kunne betalt det han har lovet.. Huff.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Har ikke kredittkort og kommer ikke te å skaff meg det heller.
Sambo har, men han har 0,- i lån :)

Han e flenk økonomisk og bruka bare det på jobb-reise så betal han tilbake når han får lønning.

Varierer fra måned til måned, denne mnd har vi vel ca 10.000 i visaregninger. Betales alltid ned til forfall, brukes som bankkort, egentlig.

Verken jeg eller min samboer har kredittkortgjeld. :)

Nei.
Vi har hver sitt kredittkort gjennom Nordea, men har ikke gjeld på det. Om vi bruker det, så er det kun når vi har penger som kan brukes. Altså da betales det innen fristen for å slippe renter. Det brukes til netthandel, reiser osv:)

Har et mastercard fra dnb, har maksgrense på 5000, skal aldri heve den grensen og skaffer meg aldri noe annet kort.
Jeg har aldri hatt noe utestående der mer en til giroen kommer.
Nå har jeg litt, som blir betalt ved første giro. Syntes ikke det er gjeld når man liksom har pengene for å betale...
Hvis man fes betaler reiser med kredittkort er jo en del avbestilling og reiseforsikring inkludert, så av og til er det jo faktisk lurer;) Så fremt man har råd ellers da...=)

Back
Topp