Hva har dere i barnevogna når det er litt varmere ute?

BKNO13041

Forelsket i forumet
Min baby ble født i sommer, og den første tida var det pledd eller dyne i vognbagen, som var tingen. Så ble det litt kaldere utpå høsten, og da begynte jeg med Voksiposen. (Urban). Den er kjempevarm og god :) I tillegg ligger han på et ullunderlag.

Hva har dere i vogna når det blir litt varmere i været og Voksien er for varm?
Tenker det må være upraktisk med dyne, både fordi den sannsynligvis blir sparket av, men også fordi han kanskje sitter oppreist i sportsvogna?

Har ikke noe fottrekk! (Er det lurt å ha, kanskje?)

Tips mottas med stor takknemlighet :)
 
Jeg har easygrow vår/høstpose, den er jeg veldig fornøyd med! Hull til seler og lett å ta mini inn og ut av:)
 
Har en litt tynnere pose vi arvet.
 
Vi har også en tynn fleecepose fra bugaboo.
 
I hele høst brukte vi kun ulltepper. Vil tippe en vår/høstpose og saueskinn i vogna vil holde, og så ha med ullteppe i tilfelle :)
 
Hvis det er for varmt med vognposen så blir det tepper:) skoposer er genialt å ha før ungen begynner å gå:) greit å ha i bil og vogn:)
 
Åh den var fin! Den hadde jeg ikke sett :) Trodde Classic var en lettere pose, men tror fortsatt den er tykk ift. denne :) Må sjekke ut om jeg finner et godt tilbud! Takk!
Vi har classic til vintervær. Har kun lue , votter og tyyyynn ullgenser oppi ved 6-7 minusgrader. Da er hun skikkelig varm :)

Vi bruker Colibri når det er 4 grader eller mer ute, og da har vi nøstebarndressen oppi. Prøver oss litt fram enda - som oftest kler jeg på alt for mye :p
 
Back
Topp