Hva har dere gjort ikveld?

bettand

Forumet er livet
Ja sånn lyder spørsmålet. Selv har jeg laget ferdig et teposekort som jeg skal sende som takk for at du sendte treningskortet jeg mistet i byen. Tenk at en fremmed fortsatt kan gjøre sånt[:D] Lurer på å begynne på et prosjekt til før jeg legger meg[:)]

Jeg har lagt en plan for kortkonken [:D]
Også har jeg ferdigstilt ett ullteppe til baby, som jeg tenker å selge, da vesla mi har begynt å reagere på ull [&o][:)]

ORIGINAL: lille trille09

Også har jeg ferdigstilt ett ullteppe til baby, som jeg tenker å selge, da vesla mi har begynt å reagere på ull [&o][:)]

Flink du er da[:D][:D]

Har ikke teip og lim, så her har det ikke skjedd noe!!! men nå blir det shopping rett etter jobb i morgen, og så jentekveld m scrapping....
Så da må jeg finne på en morsom konk til dere, og grave fram en lokkende premie ;-)

ORIGINAL: lille trille09

*Liker*

ORIGINAL: SigneK

Har ikke teip og lim, så her har det ikke skjedd noe!!! men nå blir det shopping rett etter jobb i morgen, og så jentekveld m scrapping....
Så da må jeg finne på en morsom konk til dere, og grave fram en lokkende premie ;-)

Så spennende. Her tenkte jeg at jeg skulle prøve på den malen som lykkeligmamma la ut[:D]

Mal?? hva har jeg gått glipp av?? vil også prøve!!
*løper og leter*

Vaska fugene på flisgulvet på badet [:'(]

Ikke noe spennende akkurat [8D]

jeg haste strikker votter begynte mandag holder fortsatt på med samme votten, mamma skal få de på søndag... er masse mønster osv... ja tiden renner i fra meg ... arh...

Vært på jentekveld[:D]

Mal?? hva har jeg gått glipp av?? vil også prøve!!
*løper og leter*

Denne: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23703620

ååå, det blir flott :-) må prøve i helgen... nå har jeg masse å gjøre

takk takk

ååå, det blir flott :-) må prøve i helgen... nå har jeg masse å gjøre

takk takk

Ferdig med malen nå jeg. Da tar jeg kvelden og pynter den imorgen. Gleder meg masse til det[:D][:D]

jeg har heklet på en lue til meg selv i tykt alpakkagarn. den blir såååååå myk!

jeg har scrappet et barnevogn kort ligger i egen tråd :)
ser at jeg må prøve meg på ramme kortet en dag til uka :D

Jeg har strikka et par cm på en vott, men ellers har jeg bare sløva etter bånet var lagt[:D] Ikkje heilt i slaget nej[;)]

Back
Topp